کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

باید از من گذشت تا به ما رسید

این روزها

گفتن دوستت دارم !
آنـقدر ساده است که می شود آن را
از هر رهگذری شنید
اما فهمش
یکی از سخت ترین کارِهای دنیاست
سخت است اما زیبا !
زیباست
برای اطمینانِ خاطر یک عمر زندگی
تا بفهمی و بفهمانی ...
هر دوره گردی "لیلی" نیست
هر رهگذری "مجنون "
و تو شریک زندگی هرکسی نخواهی شد !
_تا بفهمی و بفهمانی ...
اگر کسی آمد و هم‌نشینت شد
در چشمانش باید
ردِ آسمان، ردِ خدا باشد
و باید برایش
از "من" گذشت
تـا به "ما" رسید ...

"عادل دانتیسم"

نظرات 5 + ارسال نظر
Fariba جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 04:42 ب.ظ

عزیزم عشق سوزانم،خیالی نیست بسوزانم،مرا به خاکستر بنشانم.
این دل بی تابم،چشم خسته بیخوابم.منتظرم تا تو برگردی بشی مهتابم،گیر و گرفتارم،مثل ابرو می بارم،شب تا سحر بی تو لبریز از توئه اشعارم...
امین حبیبی

تندیس یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ق.ظ http://andishehman.blogfa.com/

سلام
آقای نیما انتخابتون حرف نداره
من از این پستت میخوام تو وبلاگم استفاده کنم البته با اجازه شما
خوشحال میشم به من سر بزنین ونظر بدین

خاتون پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام
روزتون بخیر و شادی

فاطمه چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ق.ظ

من را
شمعدانی‌ئی بدان
در گلدانی کوچک
که بیشتر از آب و آفتاب
به تو نیاز دارد

عباس حسین نژاد

ملودی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:54 ب.ظ

نیما ممنونت ام واقعا
بهترین اشعار رو که حال آدم باهاش خوب میشه من اینجا پیدا میکنم.
بازم ممنون

ممنون از لطف شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد