کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

نامه آخر

در نامه ی آخرت نوشته بودی که دلت برای یک آغوش عاشقانه لک زده است.

و من که نتوانسته بودم در پاسخ برایت بوسه بفرستم‌، نوشته بودم:

زبانت را کلید کن و بچرخان درون دهانم‌، لال‌مانی گرفته است از بس نبوده ای.

نوشته بودی آنجا مدام باران می آید و دلتنگ چشمان من شده ای.

و من که نتوانسته بودم همراه نامه برایت چتر بفرستم ‌، نوشته بودم:

اینجا اما ‌، نه بارانی می آید و نه کسی برای چشمان ِ من اسپند دود می کند.

فقط منم و دلی که برایت، یک تهران تنگ شده است!

نوشته بودی کاش راهمان آنقدر دور نبود و کاش سرت آنقدر درد نمی‌کرد.

و من که نتوانسته بودم اشک هایم را نشانت دهم ‌، نوشته بودم:

دلیل سر دردهایت منم آبی جان‌، همه به زخم ها دستمال می بندند و تو ‌، دل بسته ای؟

نوشته بودی دیروز وسط یک چهارراه که جای سوزن انداختن نبود ‌، عطر مرا شنیده ای!‌

و من که سال ها بود دیگر آن عطر را نمی‌زدم ‌، آه کشیده و نوشته بودم:

من اما از لابلای این نامه ها‌، چشمانت را دیده ام که سرخ شده اند.

نوشته بودی : محبوب من،‌ شاید این نامه آخرم باشد.

قرار است لباس سپیدی بر تن کنم و دست در دست مردی بدهم که هیچ بویی از تو نبرده است.

و من که نتوانسته بودم چیزی بنویسم،‌

برایت همراه نامه ‌یک خرمن دلتنگی فرستاده و تمام روز،‌ کنج اتاقم ‌سخت اشک ریخته بودم‌!

 

"مهدی صادقی"

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی نخعی نژاد سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ب.ظ http://Mmojtabaa.blogfa.com

خیلی خیلی خیلی خیلی احساسی بود.من اشکم در امد

اگر تنهایی دندان دربیاورد....... سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ق.ظ http://mahtiti1393.blogfa.com

آخ ........

Aseman دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

ماه

در آغوش شب

به خواب می رود و
...

من هنوز بیدارم

مگر می شود بی تو به خواب رفت

خاطره ها صف می کشند به خیالم

و من خمار یک لحظه دیدنت

با من چه کردی؟

هیچ چیز جای خودش نیست

در تنم لحظه ها تب دارند و

من چه بی تابانه

بر شانه های اسیر شب

تا انتهای گردسوز دلتنگیم

با خیال تو سفر خواهم کرد

"امیر وجود"

۲۹ بهمن ۱۳۹۱

سیاه قلم های امیر

سمیرا دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ق.ظ

چه زیبا و چه غمگین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد