کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بچه که بودم

بچه که بودم

دلم خوش بود

هر شب با قصه های مادر بزرگ

به خوابم می آیی

آنقدر که تا صبح سر گرم باشم

اما این روزها

سرم را باشیشه های آبکی گرم می کنم

تا تو را بیشتر ببینم

هر چند  فاصله خانه ما

تا قصر شما

آنقدر زیاد است

که هیچ وقت به تو نمی رسم

درست مثل همین ماهی

که هر شب خواب دریا را می بیند

یا پلنگی

که در حسرت ماه می میرد!

دیگر بس است

باید سکوت کنم و

گوش دهم به نوار قلبم که این روز ها

بد جور فالش می زند...

 

"یزدان تورانی"

نظرات 2 + ارسال نظر
زیرِ چترِ واژه ها... یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ب.ظ http://ghazal-meghdadi.blogfa.com

درود نیما جان
مثل همیشه از مجموع منتخب هایی که گذاشتید لذّت بردم
ممنونم و خسته نباشید
لحظه هاتون آروم و زیبا...

اگر تنهایی دندان دربیاورد......... یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ق.ظ http://mahtiti1393.blogfa.com

گوش دهم به نوار قلبم که این روزها
بدجور " فلش " می زند

این کلمه فلش است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه دیگه
همون "فالش" درسته.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد