کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

راه عبادت تو کم نیست

راه عبادت تو کم نیست

با لبهایم پرستش می کنم تو را

ذکر نامت می کنم

بر لبانت بوسه می زنم

با گیسوانم پرستش می کنم تو را

روی پاهایت می ریزم

آغوشت را پنهان می کنم

به عرش می برم

به فرش می ریزیم

راه عبادت تو کم نیست برای من

با چشمانم

خیره درچشمانت ذکر می خوانم

روزی هزار بار پلکهایم را می بندم

دربیداری وخواب تورا می بینم

با هرتصویرت بپا می خیزم

این یک قیامت است

عبادت تو

من به تو ایمان دارم

 

"نعومی شهاب نای"

ترجمه: بابک شاکر

نظرات 1 + ارسال نظر
نعمت پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ب.ظ

با سلام
لطفا در مورد این شاعر کمی توضیح میخواستم
به نظر آمریکایی عرب تبار باشه
زبان شعرش عربیه؟
ممنونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد