کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

با اینکه مست بودم...

با اینکه مست بودم

با اینکه تمام شهر را رقصیده بودم

باز هم با نوای تو شور گرفتم

پرواز کردم

و تمام عاشقان جهان را بیدار کردم

کنار خدا ایستادم

بالای بالا

تمام قدیسان جهان را مست کردم

مست چشم های تو

و رقصاندم

و رقصیدم

و باز بالا رفتم

آنجا که خدا نبود

و آنجا فقط تو بودی

و من بودم …. 

"ندی انسی الحاج"

ترجمه: بابک شاکر

نظرات 2 + ارسال نظر
خاتون یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:56 ب.ظ http://ghobaaar.blogfa.com/

من بودم و برگهای خیس و باران خورده در انتظار
برای قدمهای ناز تو بر چشم دلم
و خش خش بی انتهای برگهای زرد و نارنجی
که از قدمهای تو جان دوباره می گیرند


" مژده صداقت "
بداهه ای برای این شعر زیبا

بهاران یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/

من از اتفاق های بین مان می ترسم ...
همین چیزهایی که تو فکر می کنی بی اهمیت هستند ...
همین نگاه های سر سری تو ...
لعنتی ! اینها چیزهایی هستند که به راحتی می توانند
من را عاشق کنند !

{ علیرضا اسفندیاری }

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد