کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تمام دنیا...

تمامِ دنیا باید خلاصه شود
در یک چهاردیواری
پر از گلدان و عطر و عشق
تمامِ خوشی باید خلاصه شود
در صدایِ پایی که از راه پله ها
به سمتِ خانه می آید و دخترکی که پشتِ در
یک بارِ دیگر خودش را در آینه برانداز می کند
یک لبخند می زند
و بی آنکه منتظرِ زنگِ در باشد
در را باز می کند
خوشبختی یعنی
اشتیاقِ دیدنِ چشمهایِ منتظر
و یک خسته نباشید
از زبانِ کسی که با فکرش
تمام مسیر را میان‌بُر زده ای
زندگی یعنی اگر امروز خنده هایش کم رنگ شد
تو بجایِ او بخندی تا خدا فردایتان را رنگین کمانی کند.

 

"عادل دانتیسم"

نظرات 2 + ارسال نظر
Aseman جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ http://mosaferejadeh.blogfa.com

تو رفتی و من تمام شدم
آنچه مانده از من
مشتی واژۀ غمگین است
که مدام از این منِ خالی
سر می رود..!

Sara پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ

شعر خیلى قشنگیه ولى احتمالا اطلاع نداشتید که اسم شاعرُ درست وارد نکردید :) این آقاى عادل ، شعراى انسى نوشتُ به اسم خودشون جا میزنن . کتابِ انسى نوشت تا چند ماه دیگه چاپ میشه و این ماجراها تموم میشه :) لطفا اصلاح کنید اسمِ شاعر رو . ممنون

سلام. نه من اطلاع نداشتم.
الان یه سر به پیچ "انسی نوشت" زدم و دیدم که ایشون هم اعتراض داشتن به دزدیده شدن اشعارشون توسط عادل دانتیسم یا بقول خودشون عبدالمجید دانتیسم!
حتما بیشتر سرچ و جستجو میکنم تا ببینم حقیقت چیه و این اشعار زیبا واقعا برای کیه!
ممنون که اطلاع دادید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد