کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

می شود این بار موهایت را من ببافم؟

نازنینم!
می شود این بار موهایت را من ببافم؟
تو که نمی دانی

هر بار که موهایت را باز می کنی

من آن را می بویم.
آخ...
می بینی داری با من چه می کنی؟
با من چه کردی بانو؟!
کم کم دارم آواره چشمهای تو می شوم...

"حاتمه ابراهیم زاده"

 

برگرفته از وبلاگ:

http://pettra.blogfa.com/

--------------------------------------------------------------


پیشنهاد موسیقی: (ترانه های ماندگار)

دانلود آهنگ "رد خون" ، علیرضا افتخاری ، از آلبوم قصه شمع

+ این هم بنظرم یکی از کارهای قشنگ آقای افتخاریه

نظرات 3 + ارسال نظر
zahra جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:57 ب.ظ

Molana ro to arshiveton jaa nandazin

چرا، آرشیو مولانا هم داریم!

آدم برفی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ

آقا نیما سلام
ضمن عرض ادب فراوان نمی دونم چرا فکر می کنم این شعر رو با یکمی تغییر قبلاً از اشعار استاد معروفی خونده بودم.....

دقیقا حضور ذهن ندارم که بگم درست میفرمایید یا نه.
اما قبول دارم که سبک شعر به سبک اشعار آقای معروفی بسیار نزدیک است.
سپاس

زویا دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 ق.ظ http://royaymah.blogfa.com/

عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد