کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بی واژه

سنگی بگذار
بر کلمات من
چراغی روشن کن
دانستم
بی واژه تو را دوست دارم.

 

"محمد شمس لنگرودی"

 

از کتاب: حکایت دریاست زندگی (گزینه اشعار)

مجموعه: لب خوانی های قزل آلای من

------------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

پرندگان پشت بام را دوست دارم
دانه‌هایی را که هر روز برایشان می‌ریزم
در میان آن‌ها
یک پرنده‌ی بی‌معرفت هست
که می‌دانم روزی به آسمان خواهد رفت
و برنمی گردد.
من او را بیشتر دوست دارم.

"گروس عبدالملکیان"

نظرات 4 + ارسال نظر
سلبی ناز رستمی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام
شعر های شمس شعر های زیبایی هستند . اما این شعر گروس عبدالملکیان هست . شاید به دفتر عشق لنگرودی هم سری زده باشم. تا دقیق تر بفهمم.
پرندگان پشت بام را دوست دارم
دانه‌هایی را که هر روز برایشان می‌ریزم
در میان آن‌ها
یک پرنده‌ی بی‌معرفت هست
که می‌دانم روزی به آسمان خواهد رفت
و برنمی گردد.
من او را بیشتر دوست دارم.
آقا نیما این شعر بایداز گروس عبدالملکیان باشد . منبع شعر اشتباهست.
ممنونم .

نه خب، شعر اصلی (شعر اول) از شمس هست و شعر دوم (دفتر عشق) شاعرش مشخص نبود که شما فرمودید گروس عبدالملکیان و ثبت کردم. سپاس از توجه شما خانم رستمی

مهسا یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ب.ظ http://dalanrooh.blogfa.com/

کارگردان این دنیا خداست

مهم نیست نقش ما در این مجموعه ثروتمند یا تنگدست

سالم است یا بیمار

مهم این است که محبوب ترین کارگردان عالم نقشی به ما داده...یاعلی

خاتون یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:23 ب.ظ http://ghobaaar.blogfa.com/

امان از این جدایی
شیرین من کجایی.....

افتخاری

درود و روز خوش

ل.م یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ق.ظ

تو خود حجاب خودی حافظ... از میان برخیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد