کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

نزدیک تر به تو

نزدیک تر به تو

خودم را با دریاچه ی کوچکی

اشتباه می گیرم

بیا کنار من

و جای تمام آهوهایی باش

که از لب هایم آب می نوشند.

 

"فرناز خان احمدی"

شهریور 93

---------------------------------------------------------------


دفتر عشق:

تو مرا می خوانی
من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی
تا ابد در دل من می مانی...

تو مرا می فهمی
من تو را می خواهم
و همین ساده ترین قصه یک انسان است.

"ناشناس"

"منبع: نت"          

----------------------------------------------------------


دلنوشت امروز:

خوشبخت ترین آدم ها آنهایی هستند که این جمله را می شنوند:

 عیب نداره عزیزم، با هم درستش می کنیم...

نظرات 5 + ارسال نظر
دخترک روستایی یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:16 ق.ظ

من از ته وجودم این جمله رو می ستایم به نظر من آدم با شنیدن این جمله میتونه خیلی چیزا رو تغییر بده و اینکه به نظر من خیلی چیزا با گفتن این جمله خوب و زیبا و از ته قلب، زیباتر میشه حتی رابطه میان آدم ها.......

مهسا شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ب.ظ http://dalanrooh.blogfa.com/

____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###


یا علی

خاتون شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:05 ب.ظ http://ghobaaar.blogfa.com/

امیدوارم همیشه خوشبخت باشید...


خوش به حال بوته یاسی که در ایوان توست
می تواند هر زمان دلتنگ شد بویت کند


علیرضا بدیع

سحر شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

با هم درستش میکنیم

[گللللللل]

مریم شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:45 ب.ظ http://pettra.blogfa.com/

بیا با هم حرف بزنیم
مثل خورشید با گل آفتاب گردان
تو بگویی و ...
من دورت بگردم.

(رضا کاظمی)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد