کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

همین قدر بعید!

اینکه دوستم داشته باشی
مثل این است که
عابری در پیاده رو
ناگهان در آغوشم بگیرد
همین قدر بعید
همین قدر ممکن...

"مهدیار دلکش"


برگزفته از وبلاگ:

http://pettra.blogfa.com/

-----------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

ﻧﻪ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻡ

ﻧﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻮﺳﯿﺪﻩ ﺍﻡ

ﻧﻪ ﺣﺘﯽ ﻣﻮﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﮐﺮﺩﻩ ام

ﺍما ﺑﺒﯿﻦ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻣﯽ نویسم!

"ناشناس"


نظرات 9 + ارسال نظر
دنیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:21 ق.ظ

بعید
غمناک زیبا

مهسا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:09 ب.ظ http://nursing.blogsky.com

وبلاگ خیلی خوبی دارید. موفق باشید

مهسا دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ب.ظ http://dalanrooh.blogfa.com/

دخترک عزیزبله شما برداشت اشتباه کردین..مدیریت وبلاگ وقت میخواد..نظرگذاشتن برای هر مطلب حوصله خودشو میخاد وپاسخ ندادن مرتب،کاملا قابل درکه!ممنونم ازت دخترک روستایی..یا علی

مهسا دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:49 ب.ظ http://dalanrooh.blogfa.com/

کلاً “اعتیاد” خانمان سوزه …

چه به مواد مخدّر … چه به یه دوست خوب !
یا علی

خصوصا به یه دوست خوووووووب!

دخترک روستایی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام
یه نفر که تصمیم به راه اندازی وبلاگی میگیره سختی های زیادی داره مثلا ممکنه خواننده ها بعضی از جاها ایراد بگیرن یا نظرات مختلفی بدهند و مدیر وبلاگ باید صبور باشه و پیشنهاد ها رو بپذیره؛مثلا در این پست خانم مهسا گفتن آخر شعر میشه ناممکن و شما هم پذیرفتید هم گفتید میتونه اتفاق بیوفته خب حرف خانم مهسا با شعر بوده؛ مطلب بعدی اینکه خانم مهسا بعدش هم تو پست نظر دادن و منظورشون رو رسوندن که از این آهنگ خوششون اومده و شما جوابی ندادید که ممنون از نظر یا نگاهتون و باز در نظر بعدی گفتن من کپی کردم اگر هر کس جای شما بود حداقل در جواب کپی کردن یا آهنگ مثلا میگفت:وب متعلق به تمامی شماست شاید اگه کسی این نظرات و بی پاسخی رو ببینه شاید فکر کنه شما از خانم مهسا بابت ایراد گرفتن از شعر ناراحت هستید اصلا شاید من اشتباه برداشت کرده باشم به هر حال موفق باشید.

سلام
خب این نکته بینی و ریز بینی شما جالب بود!
اگر شما سری به کامنتهای وبلاگ بزنید خواهید دید که من معمولا پاسخ کامنتها رو نمی دم. گاهی پاسخ میذارم که اونم بسته به کامنت مورد نظر داره و اینکه وقت و حوصله پاسخ داشته باشم یا نه.
در مورد نظرات مهسا خانم هم همینطور.
نه من از مهسا خانم ناراحت نشدم و بی پاسخ گذاشتن کامنتشون هم همانطور که گفتم دلیل خاصی نداشت.
کپی برداری از وبلاگ هم مشکلی نداره به هر حال همیشه بوده و هست. بازم دستشون درد نکنه اومدن و گفتن.
یکی دو مورد یا چند مورد کپی اشکال نداره اما مواردی بوده که من دیدم طرف بیشتر اشعار و یا حتی تمام اشعار وبلاگش رو از اینجا کپی برداری میکنه و دریغ از یک ذکر منبع!
در هر حال اینها از عوارض دنیای مجازی و وبلاگ نویسی هستن و کسی که در این عرصه فعالیت میکنه بقول شما باید صعه صدر داشته باشه و به دل نگیره.
سپاس از حسن توجه شما

مهسا سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ http://dalanrooh.blogfa.com/

نیماخان این شعر همین قدر بعید..آخرش که نوشته همین قدر ممکن...درستش این نیست" همین قدر ناممکن"؟!..یه بار بخونیدش ببینین معنی میده همین قدر ممکن؟!

نه خب،
"همین قدر ممکن"
درسته.
منظور شاعر اینه که
درسته که در ظاهر بعیده و نا ممکن
اما میتونه اتفاق بیفته

مهسا دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ http://dalanrooh.blogfa.com/

شما بااین آهنگتون منو دیوونه کردیدخیلی خاص هستین

مهسا دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ http://dalanrooh.blogfa.com/

با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا!
=====
نیماخان من چندتا کپی کردم

ل.م دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ق.ظ

همین قدر...

( مرسی نیما جان ...زیبا بود)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد