کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

گاهی دوست داشتن آدم ها درد دارد

گاهی دوست داشتن آدم ها درد دارد
دردش این است که کسی
حرف دلت را نمی فهمد...!

"ناشناس"

-----------------------------

پی نوشت، اردیبهشت 1402: این شعر رو قبلا به نام ابتهاج منتشر کرده بودم. با تذکر یکی از دوستان سرچ کردم و هیچ منبع معتبری براش پیدا نکردم. ظاهر شعر هم به ابتهاج نمیخوره بنابراین اصلاح شده و به "ناشناس" تغییر داده شد. با تشکر

-----------------------------------------------------

دفتر عشق:

مهم نیست در عشق به وصال برسی
مهم این است که لیاقت تجربه کردن
یک عشق پاک را داشته باشی.

"ناشناس"

-----------------------------------------------------

پیشنهاد: دانلود نرم افزار فارسی شعر یادت نره – اندروید

بازی جالب و سرگرم کننده ایه. در واقع نسخه اندروید مسابقه شعر یادت نره شبکه من و تو هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
اشعارناب جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ق.ظ

این متن از ابتهاج نیست قربان

اصلاح شد. با تشکر

ارش یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ب.ظ http://ruoz.blogsky

خوش به حال مردهای صاف دلی که حرفشان بر دل هر زنده دلی مینشیند.

لایک آقا آرش

نادم یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نوشته های من برایم
حکم دریا برای ماهی است
من نمی نویسم
دلمه که با کلمات رفاقت داره
از پشت خروارها ویرانی
آمده ام
تا با شما لحظه ای آرام گیرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد