کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من زاده ی رویاهای توام

من زاده ی رویای توام
به تو اندیشیدم
و آفریده شدم

برخاستم

آفاق را

از کُرک پَر کرکسی که بر سرمان می چرخید

جارو کرده ام

و به سمت صبحانه نور می روم.


"محمد شمس لنگرودی"

20 آذر 1388


از کتاب: حکایت دریاست زندگی (گزینه اشعار)


نظرات 4 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام اقا نیما. راستش من اون اهنگی که رو وبلاگتون گذاشته بودید رو خیلی دوست داشتم اخه چرا برداشتینش؟ حداقل اهنگ دیگه ای به جاش بذارید. و خواهش میکنم از استاد حسین منزوی شعر بذارید. بسیار از شما ممنونم.

اون آهنگ خیلی وقت بود که روی وبلاگ بود و بنظرم دیگه تکراری شده بود.
چشم از حسین منزوی هم شعر میذارم.
ماندگار باشید

دهنوی دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

یک اهنگ زیبا مثل اهنگ های قبلی برامون بذارین مرسی

زهره دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ب.ظ http://eshgeabadi90.blogfa.com/

سلام و هزاران درود
زیبا و پربار ...چون همیشه
دلتنگ تو امروز شدم تا فردا.....

نارمیلا دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ق.ظ

ارج می نهم ایستادگی ات را نیمای عزیز

همچون همیشه عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد