کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به من حق بده

 

 

به من حق بده

دوست داشتنت تنها راز زندگی ام باشد
من همیشه هرچه را که دوست داشته ام

از دست داده ام!

"منیره حسینی"

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد ترابیان یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:39 ب.ظ

شعر متعلق به خانم نوشین داودی هست
در کتابش چاپ شده
دوستان زیادی چندین سال قبل در فیسبوک هم به منیره حسینی تذکر دادند به نام خودش منتشر نکنه ولی معلوم نیست چرا بازم سرقت ادبی کرده

امید ترابیان پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:20 ب.ظ

این شعر مال خانم نوشین داودی هست که در کتاب ایشون به نام « تمام ساعت ها به وقت توست » چاپ شده و از خانم حسینی نیست ، لطفا اصلاح کنید .
اتفاقا چندسال قبل این شعر در فیسبوک به نام خانم حسینی گذاشته شده بود که اعلام کردند مال ایشون نیست و مال خانم داودی هست
با احترام

بهاران شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ق.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/

وقتی آدم نمی‌نویسد
یا پر از حرف است
یا چیزی برای گفتن ندارد
پر از حرفم، اما
چیزی برای گفتن ندارم !
مریم ملک‌دار

Aseman چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:57 ب.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

نمی خواستم ناراحتت کنم،اما
انگار کردم!
با دوست داشتن ِ زیادم
با هِی ببینمت هایم
با همیشه ببخش‌ها و
همیشه، دلَم برایِ تو تنگ شُده‌ هایم

نمی خواستم ناراحتت کنم،اما
انگار کردم!
وقتی که با شانه‌هایِ بالا گرفته از تو می‌گفتم
وقتی که نامِ تو را بلند می‌خواندم
وقتی که در همیشه،
هر جا
تو را به نام ِ کوچَکَت صدا می‌کردم

نمی خواستم ناراحتت کنم
اما انگار کردم!

وقتی که آن همه تو را
خواب دیدَم...
نمی‌خواستم
اما...

افشین صالحی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد