کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کفشهایت چه خوشبختند

کفشهایت چه خوشبختند
در پا به پای تو.
مثل چشمهایم
هستی و ُنمی بینم ات
...
به اجبار ِ زندگی ست
دوستت دارم ها..
حالا تو هی بگو
" تویی زندگی م "
از تو نه شعری می خواهم وُ
نه نگاهی
گاهی فقط
یک لبخند، یک لبخند
برایم بخند.

"سهیل پاشازاده"

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ق.ظ http://m-bibak.blogfa.com

صبوری چرا کنیم؟
دیگر دلیلی برای گریختن نیست
بیا و پایت را از هر چه سایه است پس بگیر
بگذار تن تو نیز اعتراف کند
که پای رفتن از منحنی های تنم را
عمریست ندارد..
من به خانه باز گشته ام
به کنج خلوت خیال تو
و آنقدر با شعرهای ناگفته ام
کلنجار می روم تا بیایی..
فردا که آمدی
تنها برایم دو بازو بیاور
مردانه
همین برای جنون من کافیست
تا بی هوا
دوباره به آغوش تو باز گردم..

Aseman شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ق.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

آرزویم این است
که این شهریور جورِ دیگری بیاید
آسمان نه مثل هر سال ،امسال جورِ دیگری آبی
آفتاب بر بام خانه هامان جورِ دیگری بتابد
ابر‌ی اگر بارانیست ، جورِ دیگری ببارد
روزگار جورِ دیگری با ما
آدم‌ها جورِ دیگری باهم
زندگی‌‌ها جورِ دیگری باشند
آرزویم این است
یک روز حالِ من جورِ دیگری باشد
به سراغت بیایم
جورِ دیگری نگاهم کنی‌
جراتی داشته باشم
جورِ دیگری بگویم
" دوستت دارم "

" نیکی فیروزکوهی "

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد