کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سخت است...

سخت است!

فراموش کردن کسی که با او

همه چیز

و همه کس را

فراموش می کردم.

 

" ایلهان برک "

نظرات 7 + ارسال نظر
یاور مومن شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:38 ق.ظ

به خودت کمی اهمیت بده ..
وگرنه لا به لای زندگی از بین میروی ..
و هیچ کس هم نمیفهمد …
کوتزی

12 یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:17 ق.ظ

در اشک و شب و ساز گل می‌کنی
در این آینه باز گل می‌کنی
دلم را به دست جنون داده‌ام
دوباره به یاد تو افتاده‌ام
چه آرام از من گذر می‌کنی
جهان مرا تازه تر می‌کنی
خیال قشنگ تو تابان شده
شب غربتم نقره باران شده
چراغ شب تار یادت بخیر
توای نازنین یار یادت بخیر
اگر چه شبی با خزان آمدی
تو با ماه و لبخند و نان آمدی
در آغاز باران یک شامگاه
تو از جاده آسمان آمدی
حضورت به دریاچه جان داد باز
پس از کوچ مرغابیان آمدی
سکوت شب شهر دلگیر بود
تومثل صدای اذان آمدی
پر از رنج بودم پر از بی کسی
چه زیبا شد ای مهربان آمدی
تماشای دنیا به ما خوش گذشت
کنار تو زیبا به ما خوش گذشت
قشنگ و دل انگیز یادت بخیر
تو ای ماه پاییز یادت بخیر
تو ای خاطراتت پر از عِطر و گل
پر از درک دنیای آنسوی پل
پس از تو کسی همدم من نشد
چراغی در این خانه روشن نشد
پس از تو غزل هیچ وزنی نداشت
بلندای قصه گوزنی نداشت
پس از تو شکوفا نشد باغ و دشت
بهار آمد و بی‌تفاوت گذشت
کجایی تو ای رقص گل در نسیم
شکوه دل انگیز باغ قدیم
کجایی تو ای مایه ی دلخوشی
مرا عاقبت با غمت می‌کشی
غزل با تو گل داد یادت بخیر
تو ای باغت آباد یادت بخیر
تو ای ماه زیبای رؤیای من
عزیز تمام غزل های من
گل ناز یادت شکوفا شده
زمستان من با تو زیبا شده
زمستان من با تو یعنی بهار
عبور ترن از دل پنبه زار
و همخوانی کاج با آفتاب
طلوع قشنگ شقایق بر آب
گل من پس از سالها رفتنت
چه خوشبو شده بوی پیراهنت
گل مریم من که زیبا شدی
تودر شام آخر شکوفا شدی
به مهتاب تن داده یادت بخیر
غریب شب و جاده یادت بخیر

رسول یونان (یه روزی یه عاشقی بود)

نارمیلا شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ

شهامت می‌خواهد
دوست داشتنِ کسی که
هیچ وقت
هیچ زمان
سهم تو نخواهد شد...


-ویسواوا شیمبورسکا

زویا شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ق.ظ http://http://royaymah.blogfa.com/

درود آقا نیما
ممنون از حضور سبزتون در وبم
شما هم با افتخار لینک شدید
موفق و پایدار باشید

زویا شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ق.ظ http://http://royaymah.blogfa.com/

یک زن
تنها به مردی...
که دوستش دارد
صدها بار شانس دوباره می دهد...

*ایلهان برک*

[ بدون نام ] شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 ق.ظ

یک زن
تنها به مردی...
که دوستش دارد
صدها بار شانس دوباره می دهد...

*ایلهان برک*

[ بدون نام ] شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ق.ظ

درود آقا نیما
ممنون از حضور سبزتون در وبم
شما هم با افتخار لینک شدید دوست گرامی
موفق و پایدار باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد