کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ساده می گویم

ساده می گویم

دوستت دارم

بی آن که هراس داشته باشم از نگاه های گریزانت

ساده می گویم

دوستت دارم

بی آن که دلم بلرزد از انبوه سکوتت!

ساده می گویم

دوستت دارم

تو ...

دوستم نداشتی هم، نداشته باش

من ...

به آن اندازه ای که تو باید دوستم می داشتی و نداشتی، دوستت دارم 

ساده می گویم :

دوستت دارم ...

 

"از: ناشناس"

نظرات 2 + ارسال نظر
یاور مومن شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ق.ظ

باید دلت از سنگ باشد
که این همه شکست را تاب بیاوری
و چشم به راه آینده‌ ای بمانی
که می دانی چیزی کم از گذشته ندارد …
رومن گاری

نارمیلا شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ق.ظ

نیمی از دلم را عشق فراگرفته
و نیم دیگرش را شعر
اما تو
نه عشق را می شناسی و
نه شعر را
از پشت تمام پنجره های باز و بسته
جستجویت می کنم
اما همیشه در دلم هستی!


لطیف هلمت
ترجمه : فریاد شیری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد