کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به یاد او که بودن را ممکن ساخت ...

لحظه نبودن نیستن ها، اگر منت می نهی بر کلام من، با احترام سلامت می گویم

و هزار گل‌پونه بوسه به چشمانت هدیه می دهم. قابل ناز چشمانت را ندارد.

دیروز یادگاری هایت همدم من شدند و به حرف های نگفته من گوش دادند و برایم دلسوزی کردند.

البته به روش خودشان که همان سکوت تکراری بود و یادآوری خاطرات با تو بودن.

دست‌نوشته ات را می بوسیدم و گریه می کردم.

 

زیبا!

به بزرگی مهربانی ات ببخش که اشکهایم دست خطت را بوسیدند.

باز هم ستاره به ستاره جستجویت کردم ولی نیافتمت.

از کهکشان دلسپردگی من خسته شدی که تاب ماندن نیاوردی و بی خبر رفتی!؟

 

مهربانم!

آنقدر بی تاب دیدنت شده ام که دلتنگی ام را به قاصدک سپردم

و به هزار شعر و ترانه رقصان به سوی تو فرستادم.

روزها و شبها به دنبالت آمدند و تو را ندیدند. قاصدک هم برنگشت.

شاید او هم شیفته نگاه مهربانت شده باشد!

اشکالی ندارد. تو عزیزی ، اگر یک قاصدک هم از من قبول کنی ، خودش دنیایی است.

کاش یاس هایی که برایت پرپر شدند و به سویت آمدند، دوست داشتنم را برایت آواز کنند.

کاش باران بعد از ظهرهایت، تو را به یاد اشکهای من بیندازد.

نازنین ، هر پرنده سفر کرده ای از تو می خواند و هر غنچه ای که می شکفد،

نام تو را بر زبان می آورد. نیم نگاهی به روزهای تنهایی ام کن و

لحظه های زرد و بی صدای مرا تو آبی و ترانه باران کن.

بگذار باز هم قاصدک ترانه های من در هوای دلتنگی تو پرواز کند.

همین حوالی بی قراری ها باز هم گل های بی تابی شکفته.

 

آرام دلم!

امشب، شام غریبان عاشقانه من و تو است.

به یادت مثل شمع می سوزم و ذره ذره وجودم آب می شود.

تو هم به یاد بی تابی هایم شمعی روشن کن و بگذار مثل من بسوزد.

مهربانی باران!

یادم کن در هر شبی که بی ستاره شد.


(منبع: نت)

 

نظرات 11 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ب.ظ http://rahaasabz.blogfa.com/

خیلیییییییییی قشنگ بود....از اون متنای فوق العاده ی احساسی که دلم خواست چند بااااار پشت هم بخونمش و رو واژه واژه اش مکث کنم.....نوشته ی خودتون بود؟؟چون معمولا اسم شاعر و نویسنده رو ذکر میکنین(خوشبختانه ) واسه همین گفتم...این کار خوتون بود؟؟
محشرر بود....
قلمتون سبز....

نه این متن زیبا کار من نیست
و نویسنده اش رو نمی شناسم متاسفانه
(منبع: نت) رو زیرش اضافه کردم
ممنون از توجه شما

ali چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:02 ب.ظ http://samfuny.blogfa.com

سلام آقا نیما اگه زحمت نیست
این آدرس رو لینک کن :
samfuny.blogfa.com

sepehr سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:46 ق.ظ

چه سخت می گذرد لحظه های بی تویی که حس چشایی ام، دست از سر بوی پیراهنت بر نمی دارد!

م . محمدی مهر دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:21 ب.ظ http://nice-poem.persianblog.ir

سلام
مورد مشابهی هم برای وبلاگ بنده پیش اومده بود که برطرف شد
انشاالله که برای شما هم حل میشه
ایراد از حساسیت نرم افزارهای فیلترینگ به یک سری کلماته
اونها رو بهتون اعلام می کنن و بعد از اصلاح اونها رفع فیلتر می شید

موفق باشید

سامانلو شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ب.ظ

وبسایت رسمی عبداله محمدزاده سامانلو
شاعر و ترانه سرای دلنوشته های عاشقانه
خواهشمندم از داخل سایت صفحه رسمی ما را در فیسبوک لایک کنید
اگر مایل هستین به ادمین های بنده درخواست دوستی بدهید سریع اد خواهم کرد
برای اطلاعات بیشتر به سایت سر زده و به قسمت مطالب و پیوند با ما مراجعه کنید
پیشاپیش از حضور و نظر و انتقادهای شما سپاسگزارم و منتظر راهنمایی های شما هستم . با سپاس سامانلو
وبسایت :
http://abdollahmohammadzadehsamanloo.com
صفحه رسمی در فیسبوک :
https://www.facebook.com/a.m.samanloo
ادمین بنده جهت درخواست دوستی :
https://www.facebook.com/masti.rasti.samanloo

خوشحال میشم اگر تبادل لینک داشته باشیم البته تبادل لینک اتومات دارم ممنون منتظرم

رهگذر پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:18 ب.ظ

متاسفانه همچنان وبلاگتون بدونِ فیلترشکن قابل دسترسی نیست و به صفحه پیوندها میره

جای تاسف داره که در فیلترینگ هیچ توجهی به محتوی اون صفحه نمیشه

ل.م دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام...جاتون خالیه. زود برگردید.

[ بدون نام ] جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ب.ظ

کی میشه وبلاگ رو بدون فیلتر دید

هادی پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ

متن زیبا و احساس برانگیزی نوشتی. دوستش دارم.
متشکرم.

فریاد دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ http://faryad.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی دارید شعرا بلاگت واقعا لطیف و زیبا هستند. سیستم فیلتر ایران نسبت به بعضی کلمات حساسه و اگه اون کلمه رو در سایتی ببینه سایتو خودکار فیلتر میکنه چند پست آخرت رو حذف کن احتمالا رفع فیلتر بشی

Aseman دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.mosaferejade.blogfa.com

کفشهایم پراز اشتیاق رفتنند
و من اما..
هنوز در چکنم های " ماندنم " ...!
_______________________________
...

ماندانا پیـرزاده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد