کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

روزی که برای اولین بار

روزی که برای اولین بار
تو را خواهم بوسید
یادت باشد
کارِ ناتمامی نداشته باشی
یادت باشد
حرفهای آخرت را
به خودت
و همه
گفته باشی
فکرِ برگشتن
به روزهای قبل از بوسیدنم را
از سرت بیرون کن
تو
در جاده ای بی بازگشت قدم می گذاری
که شباهتی به خیابان های شهر ندارد
با تردید
بی تردید
کم می آوری...
    
"افشین یداللهی
"

نظرات 4 + ارسال نظر
رز چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:04 ق.ظ

عالی بود عزیزم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام
شعر بسیار زیباییه هر بار با خوندنش یه حس خوبی به آدم دست مبده
خسته نباشید مطالب زیبایی انتخاب می کنید

الهه پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.eli24.blogfa.com

طلوع اولین گل سرخ بود

یا غروب آخرین نرگس زرد ؟!

که پروانه ها

تو را در من سرودند

یادم نیست

اولین شعرم را برای تو

که باران کجا می خواند

و پنجره ها فهمیدند

یادم نیست

کدام شب بو

از خواب عطر تو پرید

که سیب ها دانستند

یادم نیست

با جنون کدامین بید

نیمکت ها را برای تو چیدند

یادم نیست

من تو را کی دیده ام

در ملاقات های شکسته

که من همیشه بوده ام

و تو همیشه نیامدی

یادم نیست

ای عشق ناشناس

کدام گریه تو را

رو به روی من نشاند

که دست هیچ خیالی

جرأت نمی کند

از گونه های عاشقم

تو را پاک کند

و می اندیشم

از کی تو را خواسته ام ؟!

و من یادم نیست !

شاملو

(حس و حال پاییزی) چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ http://http://hessohalepaizi.blogfa.com/

سلام زیبا بود. به روزم دوست من سر بزن!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد