کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کاش...

جنگل،
پاییز،
کلبه ای چوبی
و دودی که از دودکشش بالا می رود
کاش با تو
در چهارچوب همین تابلو
آشنا شده شده بودم.

 

"رویا شاه حسین زاده "

نظرات 3 + ارسال نظر
taravat/hessdelltangye یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.hessdelltangye.blogfa.com

موفق باشییید....

Aseman یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.mosaferejade.blogfa.com

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافیست
تو مرا باز رساندی به یقینم کافیست

قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافیست
...

گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست

آسمانی ! تو در آن گستره خورشیدی کن
من همین قدر که گرم است زمینم کافیست

من همین قدر که با حال و هوایت گه گاه
برگی از باغچه ی شعر بچینم کافیست

فکر کردن به تو یعنی غزلی شور انگیز
که همین شوق مرا ، خوب ترینم ! کافیست ...

" محمد علی بهمنی "

Aseman یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.mosaferejade.blogfa.com

" اندکی درد دل "

این جا آدم هایش صاف نیستند ، من نیز هم
جای خلوتگاه اندیشه کجاست ؟
جای یک شانه ی امن ؟...
جای هم آغوشی احساس و سخن ؟
دلم این جا خون است
چشم هایم نمناک
و هوایم ابریست
دلم می خواهد پر زنم از این شهر غریب
اما بال و پرم نیست هنوز
لبانم اکنون زمزمه ی خورشید و
دلم اکنون تسبیح کسی می گوید که همه امید من است
ای سراپا آرام گوش کن قلب مرا
بشنو از فاصله ها
بشنو ازدلهره ها
این جا دلی انتظار طلوع تو را دارد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد