کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

این همه شعر نوشتم...

این همه شعر نوشتم...

آنچه می خواستم نشد.

زمزمه کردم، ورد خواندم، فریاد کشیدم...

نشد آنچه می خواستم.

پاره کردم، آتش زدم، دوباره نوشتم...

نشد!

 

تو چیز دیگری بودی،

بگو تو را که نوشت

که سرنوشت مرا

کاغذی سیاه کرد!

 

"شهاب مقربین"

از کتاب: سوت زدن در تاریکی / نشز چشمه / چاپ اول بهار 89


نظرات 3 + ارسال نظر
ابوالفضل سنبلی بیدگلی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:28 ب.ظ http://bidgoly1356.blogfa.com

درد های من شبیه هیچکس نیست

هیچکس

نمیتواند به زیبایی تو باشد


چقدر شعر زیباست
پس برای چه مرگ را ارزو کنم ?

نسترن پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ب.ظ http://yadat-hast-migofti.blogfa.com/

مینویسم دوستت دارم

و قایم اش میکنم

تو به درد زندگی نمیخوری...

تو را باید نوشت و گذاشت وسط همان شعر ها و قصه هایی که

ازشان آمده ای...

elham یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

تو در کنار من باشی ...

با یک گل هم بهار می شود .



سید محمد سلامی پور

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد