کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چون آمدنم به من نبود روز نخست

چون آمدنم به من نبود روز نخست

وین رفتن بی مراد عزمیست درست

برخیز و میان ببند ای ساقی چُست*

کاندوه جهان به مِی فرو خواهم شست

 

"خیام"

 

* چُست: جَلد و چابک (لغت نامه دهخدا)

نظرات 2 + ارسال نظر
نشمیل سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ

من بودم ویه تو بودش اما نشد که ما بشیم
نشد کنار اسممون دو تا قلب کوچیک باشه که یکی مال من باشه
اما قربانی هم باشه یکی هم مال تو باشه اما قصاب قلب من
تو قصاب من بودیو اما هیچ نفهمیدی که چطور شد از این عشق بریدیم
میگن از تو حرکت از خدا برکت اما چرا داستان ما با همه فرق میکرد

وجیهه پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ http://shaghaygh-joon.blogfa.com

میگم : خداحافظ

که تو

چشم تر کنی که بگی : کجا؟

مگه دست خودته این اومد و رفتنا!!!

بعدش سفت بغلم کنی و بگی:

که هیچ رفتنی نیس اینو توو مخت فرو کن!!!

همین جا به دلت اشاره کنی ، جاته تا همیشه!!

آخر سر محکم بهش بگی : شیر فهم شد؟؟؟؟

که من ، دل ضعفه بگیرم از این همه عاشقانه مردونه و محکمت...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد