کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

شاید هنوز کسی هست

همین خرده کاغذ ها و دست نوشته های خط خورده

شاید بهای رستگاری دنیا باشد

تو فکر می‌کنی خورشید ابله است

که این همه می گردد و

از زمین ابله گون

روی بر نمی گرداند؟!

شاید هنوز کسی هست که هر روز

از رویای شفاف یک سیب

بالا می رود و

شیشه های مه گرفته ی دنیا را

پاک می کند

شاید هنوز کسی هست

که خواب هایش را برای هیچکس نگفته است.

 

"حافظ موسوی"

از کتاب: دستی بر شیشه های مه گرفته ی دنیا / نشر زمانه / چاپ اول، 1373


پ.ن: از همه دوستان نازنینی که تولدم رو تبریک گفتند، بی نهایت سپاسگزارم. مهرتان ماندگار

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ق.ظ

برفکت

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

درود نیما گرامی

با تأخیر سالروز تولدتان رو تبریک می گم. امیدوارم همانند ماه تولدتان که به بهار گره خورده، دلتان هم همواره به طراوت و زیبایی سرشارِ بهار دچار باشد.
هر آنچه برای شما بهترین محسوب می شود را آرزومندم.
تقدیمِ شما ..
http://s1.picofile.com/file/7993010856/rose_3.png

دلتون مالامال از شادی

سارای یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ

برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان.
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی.


:: ژاک برل – برگردان: نفیسه نواب‏پور ::

ماه مهربان شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.mahemehraban20.blogfa.com

سلام
آقا نیما وبلاگت خیلی عالیه خیلی زیباست
کلی کیف کردم داداش
آهنگت هم فوق العادست

شبیه خودم شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://artia.persianblog.ir

شعر زیبای هوشمندانه ای بود. آفرین به حافظ موسوی.

شبیه خودم شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ http://artia.persianblog.ir

سلام. با یک روز تاخیر مبارک باشه. انشاالله کنار خانواده شادی و سلامتی همنفستون باشه.

نازی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

چه خوب...
تولدتون مبارک
به امید اینکه سال های سال با سعادت و ارزشمند زنده باشین...

ن شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام
لطفا از شمس لنگرودی بیشتر شعر بذارید . ممنون.

بانو شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام آقای نیما ... تولدتون مبارک انشالله همیشه موفق و موید باشید ... بهترین ها رو براتون آرزو میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد