کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

خستگی همیشه به کوه کندن نیست

به قطاری که تو را می برد
گفتم برگردد؟
گفتم نرود؟
گفتم...؟
چیزی نگفتم
به قطاری که تو را می برد،
گلایه ای نیست
خودت سوار شدی!

حالا هم شب از نیمه گذشته است
تا ایستگاه بعدی چند سال راه است
برف بر بیابان یکدست است
و هم کوپه هایت
چیزی از تو نمی فهمند!

خستگی
همیشه به کوه کندن نیست
خستگی گاهی همین حسی ست
که بعد از هزار بار یک حرف را به کسی زدن، داری
وقتی نشنیده است
وقتی سوار شده است.

 

"مهدیه لطیفی"

نظرات 1 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ http://yadat-hast-migofti.blogfa.com/

خسته شدم

از بس ادای کوه بودن را درآوردم

می خواهم خودم باشم

می خواهم فرو بریزم...!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد