کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلم واست تنگ می شه

من می دونم که تو خوبی

اما می دونم که خیلی خوب نیستی
می دونم که دوست دارم
اما مطمئنم که خیلی دوست ندارم
می دونم که خیلی قشنگی
اما باور دارم که خوشکل تر از تو زیاد هست
می دونم که عاشقتم
ولی اگه یکی پیدا بشه می تونم دوباره عاشق بشم
اما تو نمی دونی که من گاهی...

بیشتر وقت ها...

همیشه ....
دلم واست تنگ می شه. 

 

"شل سیلور استاین"

نظرات 8 + ارسال نظر
سیاوش سیاوشی دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:21 ق.ظ

شل سیلور استاین شعرات آدمو تکون میدن- شعرات زلزله ان

مهدی فر زه شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ق.ظ http://jametajali.blogfa.com/

بهار پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

اگه کسی که در حال حاضر دوستش دارم این شعر و برام بنویسه نمیخوام دیگه نگاهش کنم....اما این شعر و تو دفتر خاطراتم واسه ی کسی مینویسم که عشق اولم بود و منو ترک کرد....دوباره عاشق شدم اما تو نمیدونی من گاهی ...بیشتر وقتها ..همیشه...دلم واسش تنگ میشه...راسی راسی تنگ میشه....چرا تو فرهنگ ما یه دختر با پیش قدم شدن تو عشق ارزشش کم میشه...این سرزمین بی رحمو دوسش ندارم ...به ایرانی بودنم هرگز نبالیدم و نمیبالم....

بهاران یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ق.ظ http://baharaneman.mihanblog.com

دستم را بفشار
واژه می بارد و
شعر می چکد
دستت را می فشارم
پنج شیشه عطر
می شکند میان دستم ....

شبیه خودم یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://artia.persianblog.ir

شل تو فوق العاده ای!

الهه یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

ل.م شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

بهِم‌ بگو باهوشم‌،

مهربونم‌،

با استعدادم‌...

بِهِم‌ بگو بانمکم‌،

با احساسم‌،

عاقل‌ُ خوش‌ْتیپم‌...

بِهِم‌ بگو یه‌ آدم‌ِ کامل‌اَم‌ امّا...

راستش‌اَم‌ بِهِم‌ بگو!


شل سیلور استاین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد