کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من خواب تو را می دیدم

من خواب تو را می دیدم و
رویایت را به گردن می آویختم
تو با من می خوابیدی و
رویا می ربودی از سینه ام

ما هر دو شاعر شدیم
من از دردِ رویاهای ربوده به خود می پیچیدم و
مردم می گفتند:
عجب شعرهایی!...
تو الهام می گرفتی از هر انحنا و
به مردم می گفتی:
ببینید چه شعرهایی!...

 

"مهدیه لطیفی"

مرداد ماه 1391

نظرات 1 + ارسال نظر
Aseman چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

اگر زمان و مکان در اختیار من بود ،
ده سال قبل از طوفان نوح عاشقت می شدم
و تو می توانستی تا قیامت برایم ناز کنی
و من کم می آوردم و تسلیم می شدم.
یکصد سال به ستایش چشمانت می گذشت...
و سی هزار سال سر به ستایش تنت
و تازه در پایان عمر به دلت راه می یافتم..

هیچ چیز نگو ،
که می خواهم تمام نا نوشته هایم را یکجا در جانت بریزم - بدون کم و کاست .....

آندره مارول - شاملو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد