کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سلام... خداحافظ!

سلام

خداحافظ!

چیز تازه ای اگر یافتید،

بر این دو اضافه کنید

تا بل باز شود این در گم شده بر دیوار.

 

"حسین پناهی"

نظرات 3 + ارسال نظر
ارغوان چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ http://aliarghavanali.blogfa.com

نور بودن در روز سایه بودن در شب خود هستی بودم
روشن و رنگی و مرموز و دوام
من عفریته مرا افسون کرد مرا از هستی خود بیرون کرد راز خوشبختی آن سلسله خاموشی بود خود فراموشی بود
چرخ و چرخیدن خود درهستی
حلقه افتاد پس از طرح سوال ابدی شد قصه ی هجر و وصال
آدمی ماندم آیا و محال
بی کران است دریا کوچکه قایق من های های تو کجایی نازی عشق بی عاشق من؟

الهه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

واییییییییییی نیما دادا من عاشق حسین پناهی هستم
خوشحال میشم به وبم سر بزنی elaheeeeeeeeee

بهاران دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/

نمی یابیم:-)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد