کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

صحبت از عاشق بودن نیست

می روم

بغض خواهیکرد
اشکها خواهیریخت
غصهها خواهیخورد
نفرینم خواهیکرد
دوستترم خواهیداشت
یک شب فراموشم می
کنی
فردایش به یادت خواهم آمد
عاشقتر خواهیشد
امید خواهیداشت
چشم به راه خواهیبود
و یک روز
یک روز خیلیبد
رفتنم را، برای همیشه، باور خواهیکرد
ناامید خواهی شد
و من برایت چیزی خواهم شد
مثل یک خاطر ه ی دور
تلخ و شیرین ولیدور ... خیلیدور
و من در تمام این مدت
غصهها خواهم خورد
اشکها خواهم ریخت
خودم را نفرین خواهم کرد
تمام لحظهها به یادت خواهم بود
و امید خواهم داشت به پایداری عشق
و رفتن را چیزی جز عاشق ماندن نخواهم دانست
نخواهی فهمید 
درکم نخواهی کرد
صحبت از عاشق بودن نیست... صحبت از عاشق ماندن است.


(گاهی برای اثبات عشق باید رفت ... خودم از رفته گانم ...)


از: نیکیفیروزکوهی

نظرات 5 + ارسال نظر
Sara شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 08:07 ب.ظ http://shadi74.blogfa.com

من نیز....

رها چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ب.ظ http://rahaasabz.blogfa.com/

گاهی‌ هیچ چیزی درست عمل نمی‌‌کند
جز همان دولولی که رویِ شقیقه ی زندگی‌ گذشته ای
به معجزه ی لحظه ی آخر هیچ اعتباری نیست
حواست به قمار‌هایی‌ که هنوز نباخته‌ای باشد





(نیکی‌ فیروزکوهی)

khasteh دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://boghzhay-e-man.blogfa.com

دقیقا...
و چقد تلخه گذشتن...

باران سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

ﺳﺮﺩﻯ ﻫﻮﺍ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ.ﻫﻮﺍﻯ ﺩﻳﻜﺮﻯ ﺩﺭ ﺳﺮ دارد

کامیلا شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

تقریبا یک سال شده که هـر روز به اینجا سر میزنم
واقعا خسته نباشید...
انتخاب شعرهاتون بی نظیرن و واقعا جا داره که تشکر کنم چون با اینکه من ایران بزرگ نشدم اما شما باعث شدین تا علاقه ی من به شعر و شاعران و ادبیات ایران روز به روز افزایش پیدا کنه... فقط خواهـش می کنم هـر روز بنویسید چون سر زدن روزانه به اینجا به من ارامش و امید عجیبی میده...
هـمیشه موفق و پایدار باشین و یک دنیا ممنون از زحماتتون

سلام. از لطف شما بی نهایت سپاسگذارم دوست عزیز
به روی چشم. سعی ام بر اینه که روزانه آپدیت کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد