کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سر بگذار بر درد بازوان من

سر بگذار بر درد بازوان من،

دست نگاهم را بگیر،

مرا دچار حادثهای کن که با عشق نسبت دارد،

من عجیب از روزگار رنجیده ام !

 

از: نیکی فیروزکوهی

نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:32 ق.ظ

زیبا

رها چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:28 ب.ظ http://rahaasabz.blogfa.com/

"مجادله ی عاشق و معشوق"


نیمی از من
در این شهر
از فرسودگی می‌‌گریزد
می‌ نویسد
و می‌نویسد ...
و دلش می‌‌لرزد
برای هر سطری که به اسمِ تو ختم می‌‌شود


نیمِ دیگرم
در دور دست ها
در شهرِ تو
سوارِ قطار می‌‌شود
چند خیابان را پیاده طی‌ می‌‌کند
خودش را به اداره ی پست می‌‌رساند
تا نامه‌ای را برای نیمِ دیگرش بفرستد
همان نیمه‌ای که در دور دست ها
در شهرِ من
می‌ نویسد تا از فرسودگی گریخته باشد


می‌ بینی‌ ؟؟
مجادله ی عاشق و معشوق
حقیقی‌‌ترین اتفاقِ جهان است


(نیکی‌ فیروزکوهی)

در ضمن سپاس از حضور سبزتون تو وبم..و ممنون بابت لینک..البته تو وبم جوابتونو مفصلتر دادم ولی خب...خواستم اینجا هم تشکر کنم :)....ممنون....
لحظه هاتون شاد همراه با آرامش....

آیدین قوجا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ

یا رب از آن می که مجنون
خورده به ما جرعه ای ده
آنچه به او جمله دادی
خرده به این خرده ای ده
مکتب و قاموس عشق است
قصه بدین سان نوشتن
خاطره و یاد او را
مشق هر آزاده ای ده

اکبر امیدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ http://omidhayesarab.blogfa.com

سلام شعر های قشنگی انتخاب کردی موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد