کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سر می رود گل از سبد...

سر می رود

گل از سبد

عطر از گل

باد از عطر

چنان که تصویر از آیینه

و زیبایی تو

از چشم من.

 

از: عمران صلاحی


--------------------------------------------------------------

 


+ تولدت مبارک لیلا ی عزیز

نظرات 2 + ارسال نظر
ل.م چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

من بر میخیزم
چراغی در دست
چراغی در دلم
آیینه ای روبروی آیینه ات میگذارم
تا از تو ...ابدیتی بسازم

ممنون نیما جان.

Aseman چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ق.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

آرامم!
دارم به‌خیالِ تو راه می‌روم
به‌حالِ تو قدم می‌زنم

آرامم!...
دارم برایِ تو چای می‌ریزم
کم رنگ وُ
استکان باریک
پر رنگ وُ
شکسته قلم

آرامم!
دارم برایِ تو خواب می‌بینم
خوابی خوب
خوابی خوش

خوابی پر از چشم‌هایِ قشنگِ تو!

صدایِ جانَ‌م گفتنِ تووُ
برایِ تو مُردنِ،
من!

آرامم،
به‌خوابی پراز خیلی دوستت دارم!

پر از کجا بودی
پر از سلام دلم برایِ تو تنگ شده است

دارم برایِ تو خواب می‌بینم
آرامم!
کنارِ تو حرف می‌زنم
چای می‌ریزم
تنَ‌ت را بو می‌کنم وُ
لبت را می‌بوسم
دستت را می‌گیرم و به‌سمتِ پاییز قدم می‌زنم وُ
دل، به‌دریا می‌زنم

وَ به تو سلام می‌کنم

سلام علاقه‌یِ خوبم
علاقه‌ جانِ من
من به خیالِ تو
آرامم.

می‌دانی؛
من سال‌هاست به دوست داشتنِ تو آرامم.



افشین صالحی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد