کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

این‌جا هیچ‌کس شبیه تو نیست...

آدم‌ها،

من را به یاد تو نمی‌اندازند

این‌جا هیچ‌کس شبیه تو نیست...

 

من در شهر

و در بین این‌همه آدم

همیشه دل‌تنگ‌ام...

 

اما همین‌که دور می‌شوم

همین‌که به درختی، کوهی، چشمه‌ای برمی‌خورم،

تو را می‌بینم..

تو را که دشت‌ها،

روی دست‌هایت می‌خوابند

و رودها،

ادامه‌ی رگ‌های تواند...

و آب‌

آب ِ وحشی

که من را به نوازش ِ عریانی‌اش وامی‌دارد

تصویر آینه‌ی توست...

 

دلم که تنگ می‌شود برایت

کنار آتش می‌نشینم،

دریا می‌کشم و

به درختان فکر می‌کنم...

 

از: مریم ملک دار

 --------------------------------------------------------------------


 

خط از خانم مریم امام‌وردی


مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را / لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی.

"حضرت حافظ"

 

+ سالروز شکفتنت مبارک خانم امام‌وردی عزیز...

باید اعتراف کنم که تا قبل از آشنایی با شما و هنرتان، شناخت آنچنانی و حس خاصی به خوشنویسی نداشتم. تماشای آثار زیبا و فاخر شما دریچه‌ای نو برای درک و شناخت این هنر ارزشمند به روی من گشود...

از داشتن دوستی مهربان و هنرمند چون شما به خودم می‌بالم. مهرتان روزافزون و هنرتان ماندگار.

نظرات 3 + ارسال نظر
دنیا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

درودزیبابود

رویا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com/

سلام
تولد مریم عزیز مبارک
(اینجا گل هم که ندارین)

مریم سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ

ممنونم نیما ، قد تموم دنیا .... چه زیبا نوشتی . قابل اینهمه تعریف نبوده و نیستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد