کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ ... تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

 

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم 

آنقَدَرها مرد هستم تا بمانم پای تو

می توانم مایه ی ــ گه گاه ــ دلگرمی شوم

 

میل میل ِ توست اما بی تو باور کن که من

در هجوم بادهای سخت ، پرپر می شوم

 

از: مهدی فرجی

 

برگرفته از کتاب: میخانه‌ی بی‌خواب

 

+ دانلود کتاب «میخانه‌ی بی‌خواب»

انتشارات فصل پنجم / 1386

کتاب برگزیده شعر جوان، سومین جشنواره بین المللی شعر فجر


مهدی فرجی، زاده ۹ بهمن ۱۳۵۸ ، تهران


  

 

+ با تشکر از خانم سمیرا برای معرفی این کتاب

نظرات 16 + ارسال نظر
سمیه شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 02:08 ب.ظ

کجای این شعر عاشقانه است؟!
بیت اولش تو ذوق میزنه
با غرور خاصی گفته حالش خوبه ولی خب با تو بهتر میشه
اگه عاشقانه میبود باید حال خوبشو با معشوقش گره میزد نه اینکه خوب باشه و بهتر شدنو به او

اشراق سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 05:50 ب.ظ

خیلی زیباست این شعر حرف دل عاشقاست

نیلا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ق.ظ

فک میکردم نسل وبلاگ نویس ها منقرض شده باشه با اومدن شبکه های مجازی.... خوشحالم هستن هنوز

شعر زیبایی بود

فروغ دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:39 ق.ظ

عالی بود ...
:-(

آنا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:58 ق.ظ

وای من عاشق این شعر شدم .اولین بار فرزاد خان جانِ حسنی تو برنامه #چه فرصتی چه شبی خوند این شعر قشنگو با اون احساس فوق العادش و من غرق در این شعر شدم .از ته دل برای شاعر آرزوی سلامت و بهروزی دارم ❤

نفس دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:51 ب.ظ

حال من خوب است ....
تنها مکالمه ی من و عشقم بود....
اما مجبوریم از هم جدا بشیم..........

ساغر احرامیان پور سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:10 ب.ظ http://sagharane79.blogfa.com

سلام شما بهترینین تو نظر من
تنها شعرهای شماست ک من میتونم با تمام وجودم بگم لایق بهترین تحسین هاست
تفکراتتون ادمو جذب میکنه شما یه عاشقانه محضین بهترینین

نازنین شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:16 ق.ظ

دروود
خسته نباشید
خیلی وبتون عالیه

--------------------------------------------
گر بگویم با خیالت تا کجاها رفته ام
مردمان این زمانه سنگسارم می کنند...
فرامرز عرب عامری
--------------------------------------------
رج به رج هر بیت را از روی چشمت ساختم
شعرهایم دستباف مهربانی های توست...
فرامرز عرب عامری
-------------------------------------------
عطسه هایم عرصۀ پاییز را پر کرده است
حرف رفتن می زنی هی صبر می آید فقط
فرامرز عامری
-----------------------------------------
روی نبودت هم حسابی تازه وا کردم
یاد تو می ارزد به بودنهای خیلیها...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
تو در کنار خودت نیستی نمی دانی
که در کنار تو بودن چه عالمی دارد...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
آنقدر بی قرار تو هستم که حاظرم
با دیگران ببینمت اما ببینمت...
فرامرز عرب عامری
-----------------------------------------
یک امشبی که آمده بودی به خواب من
من از غم فراق تو خوابم نبرده بود...
فرامرز عرب عامری

چرا این اشعار و این کامنت هی تکرار میشه!؟

شیوا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:09 ق.ظ

عالی بود

فاطمه کریمی شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://yasi1370.blogfa.com

سلام بسیار زیبا بود
بسیار زیبا بود.من عاشق شعرم میتونید به وبلاگم سر بزنید وبرای منم از اینشعر های قشنگ بفرستید.

راحیل چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ http://roz32.blogfa.com

نه نیما جان امروز پست نکردم

سپاس از لطفت ...

من برا نظر شما ارزش زیادی قائل هستم

چون شما با شعر های زیبا زندگی می کنید و بسیار زیبا شعر و مطلب رو انتخاب می کنید و در وبلاگتون میزارید


پایدار باشی همیشه

راحیل چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://roz32.blogfa.com

سلام نیما جان

خسته نباشی

کتاب میخانه بی خواب رو الان دانلودش کردم ولی هنوز مطالعه ش نکردم ممنون که لینک دانلودش رو گذاشتی

.....................


کدوم شعر رو میگی نیما جان؟

راحیل یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ http://roz32.blogfa.com

سلام نیمای عزیز

ممنونم که به وبلاگم اومدی

.............

آره از عباس معروفی هست یادم رفته اسمش رو زیر شعرش بنویسم

سلی یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ http://redcherry.blogfa.com

سلام
بدون اجازتون این شعرو برای بیست سی نفر فرستادم . ممنون
امیدوارم راضی باشید

Aseman یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

ارزش بودنت را همیشه از اندیشه یک لحظه نبودنت
میتوان فهمید.../

ثنابانو یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ

چشمان ِ تو
آیه هایی آسمانـی اند
که پیامبری سر به هوا
سالهاست گمشان کرده است …
.
.
.
سلام آقا نیما ... ممنون بابت این شعر بسیار زیبا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد