کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بوی باران

بوی باران.... چشمانم را می بندم... احساس سبکی میکنم... حس پرواز دارم... به یاد تو می افتم... حتما تو هم به یاد من هستی!

بارها با هم زیر باران قدم زدیم. دستهای تو سهم من بود و دستهای من سهم تو...

چه آرامشی! چه خاطرات شیرینی! زمانها گذشتند و من هنوز تو را در ذهنم زنده نگاه داشته ام. مثل یک نور. نوری که هیچوقت کور نمی شود. هنوز کنار تو هستم اما دستهای تو دیگر سهم من نیست! تو در آغوش خاک... و من هنوز بیادت هستم. هنوز همراهت هستم. باران بهانه است. میخواهم ثانیه ای با تو باشم میخواهم بنویسم اما...

زندگی من! برای تو حرفهای زیادی دارم. میخواهم خاطرات خوب را به یادت بیارم. میخواهم در کنار تو بخوابم. میخواهم باز باران ما را خیس کند. باز چشمهای نازت را زیر باران ببینم. شاید من لایق تو نیستم ولی به یادت می مانم. تا آخرین نفس. با هر باران، با هر شب، با هر گریه، با هر سکوت، با هر روز، با هر حرف، با هر خنده و با هر نفس به یاد تو هستم نازنینم...

 

به قلم: پرکاس

(با اندکی ویرایش)

http://perkas.blogfa.com

 

+ بعضی عاشقانه‌ها چون از دل برآمده‌اند به دل می‌نشینند. و این، از آن عاشقانه بود... هر چند کمی تلخ!

قلمت ماندگار پرکاس عزیز


++ این پست، 1062 مین شعر وبلاگم هست. از اردیبهشت 1390 تا به امروز.

روزی که این وبلاگ رو ساختم شاید فکرش رو هم نمی‌کردم که روزی نه چندان دور چون امروز، بیش از هزار شعر اینجا داشته باشم. خصوصا اینکه ماههای اول، 5، 10 و یا حتی 2 شعر در هر ماه بیشتر پست نمی کردم!

از همراهی و همدلی شما دوستان نازنیم در این مدت بی نهایت سپاسگذارم. قطعا اگر همین همراهی صمیمانه شما خوبان نبود، این وبلاگ به این درجه از کمیت و کیفیت (اگر داشته باشد!) نمی رسید.

مانا باشید

نظرات 16 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:43 ب.ظ

تشکر خیلیرگ قشنگ

ناعمه شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام خسته نباشید. وبلاگ شما و سلیقتون در گزینش اشعار و متن ها عااااااالیه. من که واقعا لذت بردم و استفاده کردم. متشکرم

parisa یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام! خداقوت:)))))
وبلاگتون عااااااااالیهم! ممنون از زحمات شما :-)))))

پیمان پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ

وبلاگ خیلی خوبی دارید به خصوص این شعر خیلی زیبا بود از این جور شعر ها که بیشتر فضای خصوصی دارند بیشتر بذارید ممنون

نازی یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:46 ب.ظ

در کوچه باغ شعر... فوق العاده ست.
همه جور شعری میشه توش پیدا کرد و احتمالا نقطه ی قوتش همینه.

Hossein یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

در حد لیگ انگلیس است نیما جان ، صحبت از درجه می کنی ؟

درود حسین آقا

علی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

تلاش و زحمتتان واقعا تحسین برانگیز است . آنقدر از مطالعه وبلاگتان لذت می برم که بعد از سالها خریدن انواع کتاب شعر شاعران و مطالعه آنها ٬ برای اولین بار همسرم وقتی ساعتها در وبلاگ شما سر کردم به من گفت : فکر نمی کردم اینهمه به شعر علاقه داشته باشی .
آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما را دارم!

درود بر شما علی آقا
از توجه و نظر لطف شما سپاسگذارم

سارای یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ http://s-poems.blogfa.com/

درود جناب نیما گرامی

"در کوچه باغ شعر" جزء برترین و معدود وبلاگهایی محسوب می شود که از خواندن تک تک اشعارش لذتی وصف ناشدنی می برم.
و قطعا تمام این حس و حال خوبِ حاکم به خاطر ارزشگذاری و حسن سلیقه شما در انتخاب اشعار است. به قولی پشت هر وبلاگ موفقی، مدیر برازنده ای چون شماست;)
عاشقانه هایتان در کوچه باغ شعر مستدام ..

سپاسگذارم خانم سارای

Aseman دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ق.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

همیشه به یادم هستم خاطراتمان را هر روز مرور میکنم..اما تو..لعنتی با یادت چه کنم؟ چگونه یادت را از من خواهی گرفت.../ چگونه فراموشت کنم در باران همه تند راه می روند اما من می ایستم و به چشمهای تو فکر میکنم.../

ناگفته های من یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ http://soheil67.blogfa.com

بسیار زیبا

امیدوارم روند موفقیتتون رو ادامه بدید نیمای عزیز

پیروز باشید و پایدار
باقی باشید و برقرار

رویا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com/

سلام نیما برای داشتن این وبلاگ زیبا وعاشقانه بهت تبریک میگم
بدون اغراق همیشه بهترین عاشقانه هارو اینجا خوندم
بوی باران منو به گریه انداخت

آزاده شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ

منم از شما سپاسگزارم که 1000 تا از بهترین ها را انتخاب کردید و به اشتراک گذاشتین
شعر یعنی زندگی

راحیل شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://roz32.blogfa.com

سلام نیمای عزیز

همیشه پایدار باشی

andishe شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ http://gh-andishe.blogfa.com

سلام
شب پاییزیتون به خیر
اشعار وبلاگتون یکی از یکی بهترن
انتخابهاتون تحسین برانگیزن
موفق شدم در عرض چند باری که اومدم 5-6 صفحشو بخونم خیلی ازشون بهره بردم
دستتون درد نکنه

ایمان شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

خسته نباشید ویژه
ایشالله سال ها و سال ها این وبلاگ برقرار باشه

فرزانه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

تقریبا همه نوشته هاتو خوندم باهاشون زندگی کردم و با آنها عاشق شدم ادامه بده که همیشه منتظر آپ های خوبت هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد