کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چهل نامه کوتاه به همسرم (3)

عزیز من!

خوشبختی، نامه ای نیست که یکروز، نامه رسانی، زنگ در خانه ات را بزند و آن را به دستهای منتظر تو بسپارد. خوشبختی، ساختن عروسک کوچکی است از یک تکه خمیر نرم شکل پذیر... به همین سادگی، به خدا به همین سادگی؛ اما یادت باشد که جنس آن خمیر باید از عشق و ایمان باشد نه هیچ چیز دیگر...
خوشبختی را در چنان هاله ای از رمز و راز، لوازم و شرایط، اصول و قوانین پیچیده ی ادراک ناپذیر فرو نبریم که خود نیز درمانده در شناختنش شویم...
خوشبختی، همین عطر محو و مختصر تفاهم است که در سرای تو پیچیده است...

 

از: نادر ابراهیمی

 

نامه سی و چهارم

از کتاب: چهل نامه کوتاه به همسرم، نشر روزبهان

نظرات 6 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ب.ظ http://rmohammadi61.blogfa.com

سلام بسیار سپاسگزارم که راهنماییم کردید من موتور جستجوی گوگل را در وبلاگهای خود ایجاد کردم اما نتیجه جستجو را نشان نمیدهد البته یک جا نوشته بود که اگر نشان نداد چند روزی منتظر بمانیم. البته جستجوگر شماظاهرش ساده و زیباتر است اگر اجازه بدهید هر وقت نظر خود در خصوص آن نامه بیان کردید در وبلاگ خود ارائه بدم تا دوستان خواننده نیز از آن استفاده کنند. با سپاس فراوان از لطفتان

ریحانه یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ http://rmohammadi61.blogfa.com

سلام و درود من نامه اول آقای نادر ابراهیمی در وبلاگ خود گذاشتم البته چون یکی از موضوعات وبلاگ من ازدواج می باشد به همین خاطر تصمیم گرفتم که از نامه های ایشان هم در خصوص روابط زوجین و ... بهره ببرم. اما دوستانی که برای این نامه برایم کامنت گذاشتند نظر چندان مطلوبی نداشتند و خیلی سخت از ایشان انتقاد کردند و البته به نکات قابل تاملی هم اشاره کردند. فکر کنم شما شاعر باشید و در مورد شعر و شاعری صاحبنظر. می خواستم نظرتان را در خصوص نامه های ایشان بخصوص نامه اول بپرسم. با سپاس فراوان

سلام و درود
چشم حتما یک بار دیگه نامه رو میخونم و نظرم رو خدمتتون عرض میکنم.

مشق مهربانی دل پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ http://F7F8.BLOGFA.COM

سلام
وبلاگ شما رو می پسندم وهمیشه یادم باشه مطالب بسیارزیباوخواندنی شما رو می خوانم.
دوستم اگرمایل بودید لینکتون کنم.
مانا مانی.

آزاده چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام
من تقریبا هر روز به وبلاگ شما سر میزنم ولی تا حالا کامنت نذاشته بودم
امشب اومدم بگم یه دنیا سپاس از این همه ذوق در انتخاب اشعار .... بهترین هستید
شاد و سالم و پیروز باشید .

fazel چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.8azar66.blogfa.com

به این لبخند می زنم ...

که هر ناخنی ،

دست مهربانی هم ...

همراهش هست .

نیست ؟



عباس معروفی

هدهد چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام
میخواستم بگم من تقریبا هر وقت که زمان خالی پیدا میکنم به این صفحه میام و مطالب شما رو میخونم، گه گاه برای دوستانم نیز ارسال میکنم، صرفا میخواستم از شما بابت قطعات زیبایی که در اینجا میذارین تشکر کنم، و خب اعلام حضوری جهت دلگرمی شما برای پست های بعدیتان،
ممنون :)

درود بر شما دوست من
مهرتان ماندگار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد