کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

زبان نگاه

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر نامه رسان من توست


گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست


روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران من و توست


گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید
همه جا زمزمه عشق نهان من و توست


این همه قصه فردوس و تمنای بهشت
گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست


نقش ما گو ننگارند به دیباچه عقل
هرکجا نامه عشق است نشان من و توست


سایه زاتشکده ماست فروغ مه و مهر
وه از این آتش روشن که به جان من و توست.


"هوشنگ ابتهاج"

---------------------------------------------------------------


 دانلود ترانه "زبان نگاه" با صدای شکیلا


منبع وبلاگ: شب شعر

-------------------------------------------


+ دانلود آهنگ بسیار زیبای "زبان نگاه" با صدای "پرواز همای" (گروه مستان)

از آلبوم "دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید"


 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضوی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:17 ب.ظ

ممنون از وبلاک زیباتون خوشحال میشم به گروه ما سر بزنید

https://telegram.me/joinchat/BtLmbkAuTZeoB7pfIn9ixA

فاطمه شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:14 ب.ظ http://aakharinfereshte.mihanblog.com

سلام..اسم این اهنک زبان نگاه است.

سپاس

Nargess دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:18 ب.ظ

در آهنگ(اشارات نظر) از خانم سارا نائینی هم همین شعر استفاده شده.آهنگ فوق العاده ای هستش.ارزش معرفی کردن رو 100% داره

دارم دانلودش میکنم. ممنون
+ خوشمان نیامد!

فرشید شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ

نیما جان این شعر رو پروازهمای هم خونده اگر کخ بتونی اون اهنگ رو هم معرفی کنی خیلی خوب میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد