کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

وقتی تو نیستی

...

وقتی تو نیستی
شادی کلام نامفهومی است
و دوستت می دارم رازی است
که در میان حنجره ام دق می کند
وقتی تو نیستی
من فکر می کنم تو
آنقدر مهربانی
که توپ های کوچک بازی
تصویرهای صامت دیوار
و اجتماع شیشه های فنجان ها، حتی
از دوری تو رنج می برند
و من چگونه بی تو نگیرد دلم ؟
اینجا که ساعت و آیینه و هوا
به تو معتادند
و انعکاس لهجه شیرینت
هر لحظه زیر سقف شیفتگی هایم
می پیچد!

...

 

"حسین منزوی"

(بخشی از شعر "وقتی تو باز می‌گردی")

 

+ با تشکر از خانم فریبا برای ارسال این شعر زیبا

+ این بخش از شعر "وقتی تو باز می‌گردی" آنقدر زیبا بود –و به تنهایی خودش یک شعر کامل- که حیفم آمد جداگانه پستش نکنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:19 ب.ظ

صبر در راه تو حلواهای ما را غوره کرد
دلخوشی‌ها را هراس رفتنت دلشوره کرد
#کاظم_بهمنی

ماهی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:20 ب.ظ

خیلی قشنگ بود ...

شبیه خودم یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ق.ظ http://artia.persianblog.ir

زیبابود. من هم موافقم.

مهدی فر زه شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

http://www.aparat.com/video/video/listuser/dashboard/yes/username/optimus1079

رویا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

تو نیستی و من ...

سال هاست ،

جای خالی ات را ...

به آغوش می کشم .

شیما پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ http://bluerey.blogfa.com/

وقتی تو نیستی تنها می مونم

از همه ی دنیا دست می کشم
جای دوتا مون گریه می کنم
جای دوتامون نفس می کشم
این که اسمش زندگی نیست ، من بدون تو دیونه م
به هوای تو نشسته ام ولی می دونم
می دونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست
می دونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست
تا وقتی که بی تو بارون توی کوچه ها میباره
می دونم تنهایی من و تنها نمیزاره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد