کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

نام تو ...

هر بار

من

تو را

برای شعر

برنمی گزینم،

شعر

مرا

برای تو

برگزیده است.

در هشیاری به سراغت نمی آیم؛

هر بار

از سوزش انگشتانم درمی یابم

که باز

نام تو را می نوشته ام...

 

"حسین منزوی"

نظرات 5 + ارسال نظر
ل.م دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

نگران نباش
تقدیری در کار نیست
کابوس دیده ایم.

فریبا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

مرا دوست بدار!

به سانِ گذر از یک سمت خیابان

به سمتی دیگر،

اول به من نگاه کن...

بعد... به من نگاه کن...

و بعد،

بازهم مرا نگاه کن!

" جمال ثریا،ترجمه سیامک تقی زاده "

فریبا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

وقتی تو نیستی ...

شادی کلام نامفهومی ست !

و " دوستت می‌دارم " رازی‌ ست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت وآیینه و هوا ... به تو معتادند ... " حسین منزوی "

رویا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://delneveshtehayeman4u.blogfa.com/

این شعر منزویه ؟ مطمئنی نیما؟ سلام!

بله رویا خانم. در صفحه ویکی پدیای حسین منزوی این شعر آورده شده.

سیدمحمد مرکبیان چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

زنده باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد