کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من می ترسم... پس هستم

من زندگی را دوست دارم

ولی از زندگی دوباره می ترسم!

دین را دوست دارم

ولی از کشیش ها می ترسم!

قانون را دوست دارم

ولی از پاسبانها می ترسم!

عشق را دوست دارم

ولی از زنها می ترسم!

کودکان را دوست دارم

ولی ز آئینه می ترسم!

سلام رادوست دارم

ولی از زبانم می ترسم!

من می ترسم

پس هستم

اینچنین می گذرد روز و روزگار من!

من روز را دوست دارم

ولی از روزگار می ترسم.

 

"حسین پناهی"

نظرات 1 + ارسال نظر
فریبا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

ساده می گویم

دوستت دارم

بی آن که هراس داشته باشم از نگاه های گریزانت

ساده می گویم

دوستت دارم

بی آن که دلم بلرزد از انبوه سکوتت !

ساده می گویم

دوستت دارم

تو ...

دوستم نداشتی هم ، نداشته باش

من ...

به آن اندازه ای که تو باید دوستم می داشتی و نداشتی ، دوستت دارم

ساده می گویم :

... دوستت دارم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد