کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

فقط قلبهای ما است که می‌خواند

و تو مرا با روحانیت شانه‌هایت می‌پرورانی
و من قالب زیبای تو را در جاودانی‌ترین جای قبلم، جاودانی می‌کنم
از اینکه روزگار تیره است و شب ما تیره است، باک نداریم
من به فروغ تن اندوهگین تو می‌نگرم
و تو به آتش بازی قلب من خیره می‌شوی
سرتاسر این پهنه درد پر از سکوت است
فقط قلبهای ما است که می‌خواند
در کنار رودی از مرگ به زندگی می‌اندیشم

"بیژن جلالی"

برگرفته از وبلاگ: چشم من... قلب تو


نظرات 3 + ارسال نظر
دنیا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

درکناررودی از............
عالی بود

sajad دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://deadly77.blogfa.com/

سلام دوستم . اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید چون واقعا از وبلاگتون لذت می برم

فریبا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

برای من

دوست داشتن

آخرین دلیل دانایی است

اما هوا همیشه آفتابی نیست

عشق همیشه علامت رستگاری نیست

و من گاهی اوقات مجبورم

به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم

چقدر خیالش آسوده است

چقدر تحمل سکوتش طولانی ست

چقدر... " سید علی صالحی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد