کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چراغ قرمز

پشت همین چراغ قرمز
اعتراف کردم دوستت دارم!
تا هرکجا مجبور شدی کمی مکث کنی،
یاد عشقمان بیفتی
چه می‌دانستم قرار است بعد از من
تمام چراغ‌های زندگی ات
سبز شوند...


"میلاد تهرانی"

نظرات 18 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

نوشته هات عالیه,حرفای دل منه.قلمتودوست دارم...خسته نباشی

nobody دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://ecstatic.persianblog.ir/

ضرورت بودنت همیشگی است...
فرقی نمیکند...
چه در کنار من،چه در خاطر من...

nobody دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://ecstatic.persianblog.ir/

صبر کن ای سهراب . . .!!! قایقت جا دارد . . .!؟؟

آری تو راست می گویی آسمان مال من است

پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین ، مال من است

اما سهراب تو قضاوت کن . . . بر دل سنگ زمین جای من است!!!

من نمی دانم که چرا این مردم ، دانه های دلشان پیدا نیست.

صبر کن ای سهراب . . .!!! قایقت جا دارد . . . !؟؟

من هم از همهمه ی اهل زمین بیزارم

a شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://didareashena.blogsky.com

نگرانم !‌ ولی چه باید کرد
عشق ، دلواپسی نمی فهمد
درد من ، خط ِ میخی است عزیز
درد من را کسی نمی فهمد !

بغض کردن میان خندیدن
تکیه دادن به کوه ِ نامرئی
خسته ام از ضوابط عُــرفی
خسته ام از روابط شــرعی

هیچ کس ،‌ هیچ کس نمی داند
به نگاهت چه عادتی دارم
هیچ فرقی نمی کند دیگر
ــ‌ اینکه با تو چه نسبتی دارم ــ

تف به هرچه اصــول ، هرچه فـُـروع
تف به هرچه ثواب ، هرچه گـــُـناه
توی تاریک خانه ی دنیا
عقل جن ّ است و عشق بسم الله !!

« چشم هایت نگاه خیسم را
مثل ِ برق سه فاز میگیرد »
تو برایم جرقه ای وقتی
خانه را بوی گاز می گیرد !

زیر آتش فشان ِ‌ جنگ تو
یخ ِ هر چیز آب خواهد شد
مثل یک سرزمین ِ بی سرباز
همه چیزم خراب خواهد شد ...

تو مرا زجر می دهی عشقم
مــازوخیسمی که دوستش دارم
من به اشغال تو درآمده ام
ــ صهیونیسمی که دوستش دارم ! ــ

یاسر قنبرلو

سمانه جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

بعد ازرفتن تو
تک تک لحظه های تقویم
غروب جمعه شد‏!‏

الی پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

آن روزها چقدر هر دویمان به نگذشتن ثانیه شمار چراغ قرمز علاقه مند بودیم
علامت عشق پاکمان بود
اما
تو رفتی
بی هیچ دلیل و بهانه ای
جواب قلبم را
بماند
جواب چراغ های قرمز را چه بدهم...؟!

"دلم برات تنگه..."

فانوس چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ http://7fanoos.persianblog.ir

بسیار زیبا بود.

شیدامهرزاد چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ

ببخشیدنتونستم احساساتم روبیان نکنم.شعرهاروخوندم وحسی فوق العاده ذهن من روازاین زمین خاکی جداکرد.این اشعاربینظیرهستند.قلباخوشحالم ازآشنایی باشماووبلاگتون.موفق باشیدانشالله.

شیدامهرزاد چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://manohichkas.mihanblog.com

سلام.وبلاگ زیبایی دارید با اشعاری تاثیرگذاروپرازمفهوم.خوشحال میشم قدم رنجه کنیدوازوبلاگ نوپای من دیدن بفرمایید.شادباشید.یاعلی.

ملوسک چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ

میشه هر روز شعر بذارید!!!!!!!!!!!!

الهه چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.eli24.blogfa.com

سلام.خیلی شعر زیبایی بود..
======================
من،

از میان همه شما

منتظر کسی بودم که نیامد

علی صالحی.

هلیا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.

عاشقانه های حوا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

قرارمان یک مانور کوچکبود!
قرار بود...
تیرهای نگاهت مشقی باشد!
اما ببین،
یک جای سالم برقلبم نمانده است!!!
میلاد تهرانی

عاشقانه های حوا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

باور کن
"عین" و "شین" و قاف"
جدا از هم که باشند
!هیچ خاصیتی ندارند
.اما در کنار هم، معجزه می آفرینند
!!!درست مثل من و تو
می دانم برایت سخت است
!دیوانگی هایم را ببخشی و فراموش کنی
چرا که هنوز در بهترین خاطراتت
ردپای کارهای بی منطق من
!!!دیده می شود
میلاد تهرانی

عاشقانه های حوا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

مقابل پنجره ات نرده کشیده ای
تا عاشقانت دخیل ببندند!
و من بیمناکم از
کلیدی که قفل احساست را بگشاید،
و دستی که پنجره ات را !!!
میلاد تهرانی

عاشقانه های حوا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ق.ظ

میگفتی که دوستم نداری!

به اندازه ی تمام قطره های بارانی..

که بر صورتت می ریزد و من نیز دوستت دارم

بدون توجه به چتری که.... بر روی سرت گرفتی
میلاد تهرانی

عاشقانه های حوا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

میگفتی که دوستم نداری!

به اندازه ی تمام قطره های بارانی..

که بر صورتت می ریزد و من نیز دوستت دارم

بدون توجه به چتری که.... بر روی سرت گرفتی

سارای سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ http://s-poems.blogfa.com/

درود .. بسیار زیبا


تکیه گاهم نیستی آرام جانم نیستی
می وزد طوفان درد بادبانم نیستی!
نیستی هروقت محتاج توام
امشبی که سخت محتاج توام
امشبی که مرگ می خندد به من
می رسم تا لحظه ی تنها شدن
قایقی بی بادبان و ناگزیر
غرق رویاهای قایقران پیر
بی هدف درگیر امواج بلا
عشق من را می برد تا ناکجا
تکیه گاهم نیستی آرام جانم نیستی
می وزد طوفان درد بادبانم نیستی

:: میلاد تهرانی ::

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد