کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

عین شین قاف

حرف که می زنی

من از هراس طوفان
زل می زنم به میز
به زیر سیگاری
به خودکاری
تا باد مرا نبرد به آسمان.

لبخند که می زنی
من
عین هالوها
زل می زنم به دست هات
به ساعت مچی طلایی ات
به آستین پیراهنت
تا فرو نروم در زمین.

دیشب مادرم گفت
تو از دیروز فرو رفته ای
در کلمه ای انگار

در عین
در شین
در قاف
در نقطه ها

"مصطفی مستور"

برگرفته از وبلاگ: ساده اما قشنگ

نظرات 9 + ارسال نظر
ƦƠ ƴ Ⱥ شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://romantick.blogfa.com/

من،

این چشم های بی تو را

به کجای این شهر بدوزم

که هنوز نرفته باشی؟

ƦƠ ƴ Ⱥ شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://romantick.blogfa.com/

در چشم هایت

جنگجویی مغول کمین کرده

جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم !

سمانه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

گونه هایت دو راه بی برگشت چشم هایت دو برکه ی دورند

وسط چشم هایت انگاری مردمک ها دو حبّه انگورند

طرح موهای قهوه ای رنگت کشف یک فرشباف تبریزی ست

نقش برجسته های گیسویت چند سوغاتی از نیشابورند

چشمی و دیدنت نمی آید لب و خندیدنت نمی آید

شاخه ام، چیدنت نمی آید... لحظه هایت چقدر مغرورند

دائم الخمرهای بیچاره به شکرخنده هات معتادند

بت پرستان بخت برگشته به پرستیدن تو مجبورند

قصدم از ماه، روی ماهت نیست شب که خطّ لب سیاهت نیست

شعرهایم بدون تقصیرند حرف هایم بدون منظورند

به هوا پرت کن قبایت را باز کن بال دکمه هایت را

سیب های سفید لبنانی در سبدهای میوه محصورند

زیر باران که راه می افتی شاعران شعر تر می انگیزند

عده ای بی تو سخت "منزوی" و عده ای "قیصر امین پور" ند

از: صالح دروند

در همین حوالی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ http://vampire-i.blogfa.com

چه پر محتواااااااااا

آروشا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ http://arooshaa92.persianblogf.ir

باز شعر دلنشینی انتخاب کردید..
و ممنون از نظراتتون

علی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ http://ALI3231.BLOGFA.COM

سلام وبلاگ زیبایی دارید لطفا درصورت امکان به وبلاگ من سری بزنید.

عاشقانه های حوا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

میدانید ... !؟
حالا که فکر مے کنم
می فهمم ...
بعضے ها ...
همان بـــــعـــــــــضے هــ ـــ ـــا بمانند
خیلـــــــــــــی بهتر است ...

عاشقانه های حوا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

حال من خوب است.......

خوب .!!!!

بزرگ شده ام........

دیگر انقدر کوچک نیستم......

که در دلتنگی هایم گم شوم !

آموخته ام........

آموخته ام که این فاصله ی کوتاه

بین لبخند و اشک.....

نامش زندگیست !

آموخته ام.......

که دیگر دلم برای نبودنت تنگ نشود.

راستی.......

دروغ گفتن را هم خوب یاد گرفته ام.......

حال من خوب است.......

عاشقانه های حوا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

وقتی همه چیز خوب است..

میترسم ...

ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده ایم !!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد