کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

گناه

خود را اگرچه سخت نگه داری از گناه
گاهی شرایطی است که ناچاری از گناه

هر لحظه ممکن است که با برق یک نگاه
بر دوش تو نهاده شود باری از گناه

 

گفتم: گناه کردم اگر عاشقت شدم...
گفتی تو هم چه ذهنیتی داری از گناه!

سخت است این که دل بکنم از تو، از خودم
از این نفس کشیدن اجباری، از گناه

 

بالا گرفته ام سر خود را اگرچه عشق
یک عمر ریخت بر سرم آواری از گناه

دارند پیله های دلم درد می کشند
باید دوباره زاده شوم - عاری از گناه

 

"نجمه زارع"

نظرات 8 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 06:02 ق.ظ

گفتی توهم چه .........
عالی

سمانه دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ

از چشمانت می افتم !
آنسان که ، شوالیه ای از اسب.
آنسان که ،
شایسته ی شاعری چون من است !!!


شعری بسیااااااااااار زیبا از میلاد تهرانی

آروشا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ق.ظ http://arooshaa92.persianblog.ir

زیبا ...عاری از گناه!

نارمیلا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

خواستم بی گناه عاشقت باشم

خواستی فقط باشم

" با " یا "بی" !

(نارمیلا)

ناز و نیاز یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://nazoniaz92.blogfa.com/

شانه های تو بوی مزرعه قهوه می دهد

تمام بی خوابی های من تقصیر توست

ای لعنتی دوست داشتنی ...

" نسرین بهجتی "

آسمونی یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.pure66.tk/

بگذار پروانه ات شوم.....

ل.م یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

می دانی؟

یک وقت هایی باید

رویِ یک تکه کاغذ بنویسی

تعطیل است

و بچسبانی پشتِ شیشه‌یِ افکارت

... ... باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال سوت بزنی

در دلت بخندی به تمام افکاری که

پشت شیشه‌یِ ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویی:

بگذار منتظر بمانند.
(حسین پناهی )

سارای یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://s-poems.blogfa.com/

درود بر شما

اینجا لحظات نابی را با اشعار انتخابی زیبای شما سپری می کنم. سپاس


غم که می‌آید در و دیوار، شاعر می‌شود
در تو زندانی‌ترین رفتار شاعر می‌شود

می‌نشینی چند تمرین ریاضی حل کنی
خط‌کش و نقاله و پرگار، شاعر می‌شود

:: نجمه زارع ::

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد