کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

راه

غربت من

شده نبودن تو.

@

همه چیز را مثل موهات

به باد بسپار
دلت را به من.
یادت نرود مال منی!
این رنگ‌های نو به نو
این جنگ‌های ویرانگر
این سنگ‌های مرگ و زندگی
همه
حواس آدم را پرت می‌کنند
از اسب.
می‌ترسم
نگاهت
حواس مرا پرت کند
می‌ترسم
یادم برود مال منی
در آغوشت بگویم
کی می‌آیی؟
بپرسی
کجا؟
و من بگویم
با اسب.

 

"عباس معروفی - پونه ایرانی"


از کتاب: نامه های عاشقانه


نظرات 4 + ارسال نظر
سمانه شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

نفرمائید استااااااد
این تکرار ، زیبایی شعر و حسن سلیقه شما رو میرسونه
من همیشه اشعار شما رو از صفحه اول مرور میکنم
این یعنی شعر زیبا تکراریشم لذت بخشه

ناهید پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ http://00farsanghafasele00.blogfa.com

وای خیلی قشنگ بود

احمد چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://negahivayadi.blogfa.com/

انتظار

امروز خودم را
آراسته ام
گفتی که ظهر می آیی
و من یادم رفت بپرسم
به افق تو یا من ؟
و تو یادت رفت بگویی
فردا یا روزی دیگر ؟
چه فرقی می کند ؟
خودم را آراسته ام
عطر زده و منتظر
با لباسی که خودت تنم کرده ای

عباس معروفی

نه نیما جان شما نه پیر شدی و نه آلزایمر گرفتی تکراری بودن شعر تقصیر شما نیست بخاطر زیبایی شعرهای عباس معروفی ست

سمانه چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام صبح شما بخیر
شعرزیباییست اما تکراری!!
این شعر رو قبلاً هم تووبلاگتون نوشتین.
ولی اینقدر قشنگه که خوندن دوباره اش هم لذت بخشه
ممنون

واقعا!؟
ای بابا این چندمین باره که توو این ماه شعر تکراری میذارم.
نشانه بالااااااا رفتن سنه سمانه خانم :)
یا شایدم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد