کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دیواری است عشق تو

عشق تو
پرنده‌ای بود
که جای یکی از آجرهای دیوار
لانه کرد


دیواری است عشق تو
تک تک آجرهایش
پرنده.

 

"ساره دستاران"

از کتاب: دلفین‌ها در خواب‌هایم شنا می‌کنند

---------------------------------------------------------------------


ساره دستاران      

دلفین‌ها در خواب‌هایم شنا می‌کنند

نشر آموت / چاپ اول: بهار 92 / 108 صفحه / قیمت 5 هزار تومان

نظرات 13 + ارسال نظر
نـــاڪَفتــﮧ ها ܨ مـــטּ دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ http://soheil67.blogfa.com/

سلام آقا نیما ی عزیز

تبریک میگم وب خیلی زیبا و با کلاسی دارید

آقا من هم خیلی وقته میام توی وبتون

شما رو هم توی پیوند های روزانه وبم لینک کردم

راستش تا الان براتون کامنت نذاشته بودم

اما یکی از بازدید کننده هاتون بودم و هستم و خواهم ماند

نارمیلا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

ساره
دلفین ها
تنها اشتراک من و توست!
برای عاشقانه هایی رویایی
که
من همچون تو
هر روز
با چشمهای باز
خواب دلفین ها را می بینم
که بی من شنا می کنند!

مهسا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://hooshesiahe2.blogfa.com

زیبا بود ممنون به وبه جدید من هم سری بزنید ممنون

roya دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ http://romantick.blogfa.com

دلـــت ...
ساحل رویای من است ...!
تن به آغوش نگاهت که زدم ...
غرق شدم در دریای احساست .

دســتانت ،
کــــــاش ...
صیـــاد ِ بزرگــــی بــــــود...

من دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.doorenazdik.blogfa.com

درود آقای نیما

از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان ؛ داشتیم برای خودمان میگشتیم و میچرخیدیم و به قول دوستان وب گردی میکردیم که مسیرمان خورد به کوچه باغ شما .
حال و هوایش عجیب ییلاقیست .
امید داریم عابر هرروزه اش باشیم .


سپاس .

shadi دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

aaaaaaaliiiiiiiiiiiiii

سمانه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

خوش ب حال کسی که اینقدر برای شما مهمه
که تونست بانظرش شما رو متفاعد کنه که کوچه باغ شعر فقط با همین شرایط ، دوستداشتنی و لبریز از احساسه
منم ازش تشکر میکنم
خیالم راحت شد
من واقعا ناراحت بودم ازین ک کوچه پس کوچه های این وب پر از تابلوهای تبلیغاتی بشه
و طراوت و لطافت اشعارش محو و کمرنگ بشه
اینجا برای من یه گوشه دنج واسه از یاد بردن تمام خستگیهامه
من به اینجا عشق می ورزم...
سپاس آقا نیما
سپاس

هلیا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ http://baharaneman.mihanblog.com

بخند
از آن خنده‌های معروفت
تا من
دیوانه‌وار
شعر بپاشم
پای سپیدار ِ تختت
که از من و شعر
به تو نزدیک‌تر است .

عاطفه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

S023:]سلام. اخه وقتی یه وبلاگ عالیه دیگه چرا این همه کامنت بذاریم و تعریف کنیم . شما که خودتون میدونین چقدر فوق العاده هستین. با این حال واسه اینکه خستگی از تنتون در بیاد یه بار دیگه از زحماتتون تشکر میکنم. موفق باشین

Aseman دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

توصیف خیلی قشنگی از عشق بود...

---------
ممنون بخاطر حضورتون و کامنت های قشنگی که میزارید اگه اجازه بدید این کامنتی که امروز برام گذاشتید تو وبلاگم قرار دهم..

مهدیه اسکندری دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

بسیاربسیارزیبا . دست مریزاد . آلبومب از عشق و خاطه درست کردید. خواننده هرروزه شما هستم.

سمانه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ

آرامشی می خواهم
از جنس طلوع
تو باشی و من
تنها
سرمست
من از خوبی های تو
تو از خوبی های من
تو بمانی و من
و نسیم صبحگاهی
من بمانم و تو
و شیدای نگاهی
می دانم
این است آرامش...
تنها،
خدا باید کاری بکند

الهه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.bazarsham25.blogfa.com

سلام.خیلی شعر زیبایی بود.
=======================
من از مجاورت یک درخت می آیم
که روی پوست ان دست های ساده غربت اثر گذاشته بود :
"به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی."


سهراب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد