کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دیگر هرگز به آغوشت باز نمی گردم

باید می دانستم
عشق مرداب نیست
و آغوش
زمین‌گیرت نمی کند

دوست دارم
دوباره
دستم را که دراز می کنم
آسمان توی مشتم باشد
شب‌ها ستاره بچینم
دلم که گرفت
با گنجشک‌ها پرواز کنم

تو شاید به این حرفها بخندی
اما قلبم گواهی می دهد
عشق یعنی همین

دیگر، هرگز
به آغوشت باز نمی گردم


"گیلدا ایازی"

------------------------------------------------


دفتر عشق:
زندگی چون قفس است
قفسی تنگ پر از تنهایی
و چه خوب است دم غفلت ِ آن زندانبان
و سپس بال و پر عشق گشودن
بعد از آن هم پرواز...

"منبع: نت"

--------------------------------------------------------------

 
+ دانلود ترانه زیبای "نگرانت میشم" با صدای ابی، سال انتشار: زمستان 91

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.bazarsham25.blogfa.com

«شعر، زبان پرندگان است،

بر درگاه سلیمان،

وقتی که پیامبری به غیر تو،

در خانه نیست»


شمس لنگرودی
===
اهنگ ابی هم دانلود کردم...خیلی قشنگ بود...

هلیا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/

وجودم از تمنای تو سرشار است
زمان در بستر شب خواب و بیدار است

هوا آرام شب خاموش راه آسمان ها باز
خیالم چون کبوترهای وحشی می کند پرواز


فریدون مشیری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد