کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

باد که می زند

باد که می زند

می پذیرم، بادبادک ها به هیچ پیامبری، ایمان نیاوردند

تنها ما بودیم که قرقره می کردیم

نخ هایی که از آسمان دورمان پیچیدند

باد که می زند

باور می کنم، سیب از هیچ اعتقادی آویزان نبود ...

تنها حوا بود که می دانست جاذبه

سرگرمی ِ افتادنی هاست!

 

"هومن شریفی"

---------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

من در آینه ی زلال چشمان مهربان تو به اندازه‌ی ابعاد دلتنگی خودم بزرگ شده ام.

حداقل تو باور کن، از تمام خودم کوچکترم ...

بارها گفته ام که من به همان گوشه‌ی دنج و متروک قلبت قانعم

بقیه اش با خودت ...

فقط امروز آفتابی و فردا ابری نباش ...

یا برای همیشه بمان یا برای همیشه برو !

"منبع: نت"

نظرات 4 + ارسال نظر
خدیج یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 05:37 ب.ظ

تمام حرف دلم تو این متن خلاصه شده بود ...
سپاسگذارم ،چه آرامش بخش بود ...



♡M♡ Kh♡

گل ناز دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ق.ظ http://golenazj.persianblog.ir/

تنها ما بودیم که قرقره می کردیم... نخ هایی که از آسمان دورمان پیچیدند...
زیبا بود . مرسی.

ونوس یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام آقا نیمای عزیز .. ممنونم خیلی دلگرفته بودم شعراتون آرامشی وصف ناشدنی رو نصیبم کرد .. دفتر عشق عالی بود ..

آدمهایی که شما را ترک میکنند
غریبه هایی هستند که یک روز با شما آشنا میشوند

با افکارِ شما
با حرف های شما
با دستهای شما
با تختِ خواب شما
با رویاهای شما

با تک تک لحظه های شما
یک روز ناگهان حوصله شان سر میرود

دلشان را
و دستهاشان را
و حرفهایشان را
و خوابشان را

پس میگیریند
و غریبه هایی میشوند
با خاطراتی که پر میکنند

افکارتان را
دستهایتان را
خوابهایتان را
رویا ها
و تک تک لحظه هایتان را

یک روز ناگهان حوصله ی شما سر میرود
غریبه ای میشوید که خودش را ترک میکند


"نیکی فیروزکوهی"

سمانه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

از لطف شما سپاسگذارم.
خیلی دلچسب و قشنگ بود
درود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد