کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلم برای کسی تنگ است

دلم برای کسی تنگ است

که آفتاب صداقت را

به میهمانی گلهای باغ می آورد

و گیسوان بلندش را

به بادها می داد

و دستهای سپیدش را

به آب می بخشید

 

دلم برای کسی تنگ است

که چشمهای قشنگش را

به عمق آبی دریای واژگون می دوخت

و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند

 

دلم برای کسی تنگ است

که همچو کودک معصومی

دلش برای دلم می سوخت

و مهربانی را

- نثار من می کرد

 

دلم برای کسی تنگ است

که تا شمال ترین شمال

و در جنوب ترین جنوب

همیشه در همه جا

- آه با که بتوان گفت

که بود با من و

- پیوسته نیز بی من بود

و کار من ز فراقش فغان و شیون بود

 

کسی که بی من ماند

کسی که بی من نیست

کسی ...

-دگر کافی ست

 

"حمید مصدق"

نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 03:39 ق.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

عالی وغم انگیز

بیتا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.dokhtaram-sara.blogfa.com

درود
شعرهای نابی را دست چین کرده اید....دست مریزاد

سروش شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://baraayedeleman.blogfa.com

کسی که بی من ماند...
کسی که با من نیست...

از خوندن وبلاگتون لذت می برم. موفق باشید.

عاشقانه های حوا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ق.ظ

نیامدنش را باور نمی‌کنم

غیر ممکن است او نیامده باشد

حتماً، حالا

زیر باران مانده است

و ناامید و خسته

در خیابان‌ها قدم می‌زند

من به باز بودنِ درها مشکوکم

عاشقانه های حوا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ق.ظ

گفتی می‌آیی
و یاد اخبار هواشناسی افتادم
که لذت باران‌های بی‌هنگام را می‌برد
گفتی می‌آیی
و یاد تمام روزهایی افتادم
که بیهوده چتر برداشته بودم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد