کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

نه منت دریا... نه بی تابی ِ جنگل

نه منت دریا را می کشم

نه بی تابی ِ جنگل را می کنم
همه را برای تو می آورم...
اگر تو به ارتفاع چوبی این سقف قناعت کنی
یقین، دنیا را درون کلبه ای جای داده ام
بی آنکه هیچ جغرافیایی از حقیقت

به اندازه آغوش تو خبر داشته باشد.

 

"هومن شریفی"

----------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

از عشق نگو دیگر
وقتی در بوی موهایت مشغولم
حرف کهنه ایست دوست دارمها
وقتی میان دستانت
دوست دارم بمیرم !
از عشق نپرس دیگر
وقتی می روی
و من سرزده می میرم

"منبع: نت"

-------------------------------------------------------


پی نوشت:

+ همچنان دوستان کامنت میذارن و در مورد آهنگ وبلاگ می‌پرسند. متاسفانه بلاگ اسکای مثل بلاگفا پست ثابت ندارد که بشود یک مطلب را برای همیشه در بالای صفحه ثبت کرد! وگرنه حتما این موضوع را پست ثابتش می‌کردم. لااقل تا موقعی که این آهنگ اینجاست:

متاسفانه خواننده این ترانه را نمی‌شناسم و فایلش را هم ندارم. فقط کد موزیک را دارم. با عرض معذرت، دوستان لطفا درخواست کد موزیک نفرمایند!

 

++ اگر موزیک برای شما پخش نمی‌شود (در مورد موزیک پلیر این وبلاگ و سایر وبلاگها که بر پایه swf پلیر هست) ممکنه که از به روز نبودن فلش پلیر فایر فاکس و یا IE شما باشه. گوشه سمت چپ نوار آدرس فایرفاکس را چک کنید. اگر یک آیکون قرمز رنگ داشت (مربوط به Adobe flash)، آن را باز کرده و اکتیو نمایید تا مشکل حل شود. از گزینه Allways active... استفاده نمایید که برای همیشه ثبت شود.

لازم به ذکر است که Adobe flash player نه تنها برای پخش موزیک بلکه برای موارد دیگر هم (در اینترنت) کاربرد دارد. پس همیشه آنرا بروز رسانی کرده و آخرین ورژن را نصب نمایید.

آخرین ورژن فلش پلیر را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. 


موفق باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
عروس یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 07:40 ب.ظ https://anahyta-studios.com/

هومن شریفی از بهترین های شعر نوی ایرانه

نرگس پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.narges-70.blogfa.com

اصلا بهتون نمیاد حسود باشین
قبلا میمودم هر رو زاهنگتون رو گوش میدادم
الانم که عوضش کردین
حالا مگه چی میشه کدش رو بدین...؟؟
خیلی جالبه..بعضی ادما عجیب
مهم نیست
حق یارتون

helia چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://http://baharaneman.mihanblog.com

برگی بر روی چشم من تو بگذار که از دست داده خواب دیده و من را
و تو دوستم بدار
دوستم بدار تو

ب . امید سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من شعر ها و مطالبت رو چند ماهیه میخونم .
واقعا زیبا هستند .

آوا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://avaye3nobar.blogfa.com/

نمی‌گویم
به آینه‌ای که تو در آن نگریسته‌ای قانعم
نگریستن با هم در یک آینه شاید !
مکان را تو انتخاب کن
تا دل‌واپس هیچ‌چیز نباشی
زمان را من
که نگران تمام شدنش نباشم
آرامش برای‌مان لازم است
می‌گویم
بهتر است به گونه‌ای بایستیم
که نفس‌هایمان آینه را محو نکند
من
نیم‌رخ ایستادن را پیشنهاد می‌کنم
تو
فاصله نفس‌هایمان را تعیین کن
تو افق بهترین راه رسیدن به آرامش است
اصلا
برای رسیدن به آرامش بیشتر
در چشم‌رس آینه نبودن بهتر است
می‌گویند
به تازگی بلوتوث آینه‌ها هم دایر شده است !
محمدعلی بهمنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد