کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

موج عشق تو ...

موج عشق تو اگر شعله به دل‌ها بکشد

رود را از جگر کوه به دریا بکشد

گیسوان تو شبیه ‌است به شب اما نه

شب که اینقدر نباید به درازا بکشد

 

خودشناسی قدم اول عاشق شدن است

وای بر یوسف اگر ناز زلیخا بکشد

عقل یکدل شده با عشق، فقط می‌ترسم

هم به حاشا بکشد هم به تماشا بکشد

 

زخمی کینه‌ی من این تو و این سینه‌ی من

من خودم خواسته‌ام کار به اینجا بکشد

یکی از ما دو نفر کشته به دست دگری‌است

وای اگر کار من و عشق به فردا بکشد

 

"فاضل نظری"

 

نظرات 2 + ارسال نظر
jimi دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://jamshidd.mihanblog.com/

سلام
چقدر زیبا وکامل
لذت بردم
تبریک میگم بابت وبلاگ قشنگتون آقا نیما
موفق باشید گلم

دخترشهریورماه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است
فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است

چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود
گیرم که برکه ای نفسی عاشقت شده است

ای سیب سرخ غلت زنان در مسیر رود
یک شهر تا به من برسی عاشقت شده است

پر می کشی و وای به حال پرنده ای
کز پشت میلۀ قفسی عاشقت شده است

آیینه ای و آه که هرگز برای تو
فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است


"فاضل نظری"

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد