کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بخواب تا نگاهت کنم

بخواب تا نگاهت کنم
و برای هر نفس تو
بوسه‌ای بنشانم به طعم ...
هرچه تو بخواهی

نفسم به تو بند است
بند دلم پاره می‌شود که نباشی
انگشت‌هات را پنجره کن
و مرا صدا بزن
از پشت آنهمه چشم

بخواب آقای من!
چقدر خورشید را انتظار می‌کشم
تا چشمانت را باز کنی

روی بند دلت راه می‌روم
بی ترس از افتادن
بی ترس از سقوط

یادم بده
تا من هم بگویم
که چگونه با جست و خیزهای دلم
آسایش را
از روح و روانم گرفته‌ام

روی دلت پا می‌گذارم
بی هراس از بودن
راه می‌روم روی بند
و می‌رقصم

رخت شسته نیستم با گیره‌ای سرخ یا سبز
که باد موهام را به بازی گرفته باشد
راه می‌روم روی بند

بخواب آقای من!
خدا به من رحم می‌کند
تو اما رحم نکن!

و بودن
چه هراسناک شده
بی تو
عشق من!

 

"عباس معروفی"

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.maryam123.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدید
نمیدونم شاید و
من چیزی یادم نمیاد شما خاطرتون آمد به منم بگید
با اجازتون من از یکی از مطالبتون که چند وقت پیش شنیده بودم ودنبالش بودم را استفاده کردم

دریا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

و بودن
چه هراسناک شده
بی تو
عشق من!

فاطمه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام.به این وبلاگ هم سر بزنید اشعار نابی می یابید.
http://man-e-ordibeheshti.blogfa.com/

رفتیم، شعر نابی نیفتایم!

ل.م سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

های نارنجی!
ترنج به دست بگیرم
یوسفم می شوی
بر درگاه بایستی؟
می خواهم زخمی عمیق بسازم
که جامت به دستم باشم
گاه و بی گاه
می خواهم بنوشمت
مزه مزه نگاه نگاه
تا آخرین قطره
.تا سپیده ی پگاه
( عباس معروفی )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد