کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من خود دلم از مهر تو لرزید

من خود دلم از مهر تو لرزید, وگرنه

تیرم به خطا می رود اما به هدر, نه!

دل خون شده وصلم و لب های تو سرخ است

سرخ است ولی سرخ تر از خون جگر, نه


با هرکه توانسته کنار آمده دنیا

با اهل هنر؟ آری! با اهل نظر؟ نه!

بد خلقم و بد عهد زبانبازم و مغرور

پشت سر من حرف زیاد است مگر نه؟


یک بار به من قرعه عاشق شدن افتاد

یک بار دگر, بار دگر, بار دگر ... نه!

 

"فاضل نظری"

نظرات 2 + ارسال نظر
فروزان دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ

http://payam-ebrahimpoor.blogfa.com/post/17
جدیدترین عکس فاضل نظری عزیز
با استاد پیام ابراهیم پور

روان پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد